Reddington7 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Hei noen som vet hvor mange ganger et emne undervises hos uio? Da tenker jeg på MAT1100U-kalkulus 1 og FYS1120– Elektromagnetisme? Jeg ville melde meg opp som enkeltemne student til disse fagene i vår 2020 men er usikker på om de underviser i vår Lenke til kommentar
Seen Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 https://www.uio.no/studier/emner/matnat/fys/FYS1120/ Står under "Fakta om emnet" helt til høyre. Undervises hver høst. Lenke til kommentar
Reddington7 Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Hvor like er matematikk 1000 på byggingeniør og matematikk 1000 på elektronikkingeniør? Da jeg snakker jeg om oslomet universitet, jeg ser det er mye av det samme for eksempel kommer mye om derivasjon or integraler osv, men jeg lurer på om jeg hadde fått fritak for matematikk 1000 hvis jeg søkte meg inn på elektronikkingeniør selv om jeg tok matematikk 1000 bygg versjon Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Hvor like er matematikk 1000 på byggingeniør og matematikk 1000 på elektronikkingeniør? Da jeg snakker jeg om oslomet universitet, jeg ser det er mye av det samme for eksempel kommer mye om derivasjon or integraler osv, men jeg lurer på om jeg hadde fått fritak for matematikk 1000 hvis jeg søkte meg inn på elektronikkingeniør selv om jeg tok matematikk 1000 bygg versjon Jeg tror du får godkjent det, men dette er et ypperlig spørsmål til studieveileder på OsloMet. Når det gjelder MAT1100 på UiO er dette noe annerledes (og vanskeligere!) enn tilsvarende på ingeniørlinjer. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Se spesielt på "anbefalte forkunnskaper"-biten i den linken Seen la ut. Jeg tror ikke det lar seg gjøre å ta de to kursene samtidig, du trenger Mat1100 pluss en del til for å ta det fysikkurset. 1100U er også kurset beregnet for videregående-elever, jeg vet ikke om man kan ta det som enkeltemnestudent, så heller på Mat1100. Endret 20. september 2019 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Reddington7 Skrevet 23. september 2019 Forfatter Del Skrevet 23. september 2019 takk for svar, men kjenner du til emnet "elektriske kretser", jeg trenger et sted som underviser det i vår 2020. jeg har sjekket uio og nmbu men ser ikke ut til å finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå