salte aper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 prøvd litt av hvert men det går forsatt ikke ann å slette c:! jarmo:<Sett CD-rom som first boot device i BIOS, trykk på enter rett etter "POSTEN" fortsett med installasjonen og hvis du har helt ny disk, slett alle partisjonene, og lag en ny part.(C:) på ca. 10-12GB osv.... Ps. ikke trykk enter når PCèn starter/booter på nytt under inst.> skjønte ikke helt hva du mente er ikke så flink med dataspråkene forresten hva er boote? jeg har disablert virus greie men hjalp heller ikke jeg setter inn cden(winxp) så kommer det sånn greier som du skriver cdkey osv.på windows etter det restarter den og da kommer di partisjon greiene Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Si meg, den XP-cden du har, det er tilfeldigvis ikke en slik som følger med en "pakke-PC"? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Du må sette CD-ROM'en din som første Boot Device i BIOS. For å komme inn i BIOS må du trykke DEL når PC'en starter opp (første gangen du får bilde på skjermen etter at du trykker på power knappen). Når du har gjort det, og går ut av BIOS (husk å "save settings and exit BIOS") starter maskinen på nytt. Du skal nå, hvis du gjorde alt riktig, få opp litt tekst hvor det står "press any key to boot from CD" (evt står det på norsk). finn "any key" og trykk på den, og da skal Windows' installasjonsprogram starte! Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 kan noen si hva "Du må sette CD-ROM'en din som første Boot Device i BIOS." er???? jeg fant bare other boot device på biosm er det den? Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har du aktivert virus-beskyttelse i bios eller?Husker jeg hadde problemer med å formatere når jeg hadde aktivert det. Det er i allefall vert å sjekke om du har aktivert det.. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 jeg hade den aktivitert men har disablert den men hjalp heller ikke Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Elendig topic. Forøvrig er trådstarter utestengt i en måned grunnet flere brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg