Gå til innhold

Trenger hjelp Fort!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg kommer inn på "følgende liste viser ekstirende pasrtisjoner og upartsisjoner plass på denne datamaskine" så trykker jeg på R får å slette C: så

kommer <Kan ikke utføre den forespurte operasjonen på den valgte filen (C:) denne partisjonen innholder midlertidige installasjonsfiler som krever for å å fulføre installasjonen>

så jeg må instalere det på en annen partisjon

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Tror du prøver å slette inst.filene til XP(ca.8MB), koble ut alle andre diskene på IDE en(1) og start på ny inst. men slett event. partisjon ( som regel C:)

og ordne/formater til en ny bootbar partisjon på samme område....

Slett hele C: til RAW og start på nytt hvis ikke du får det til..

:xmas:

Lenke til kommentar

Assa det kan da ikke være så vanskelig vel?? Du må nok forklare litt mer grundig før folk kan hjelpe deg her. Hvor mange partisjoner har du? Forklar nøyaktig, punktvis hva du gjør, så kan folk helt sikkert snappe opp feilen din. (Hvis det er noe feil da vel og merke)

Lenke til kommentar

jeg har 1 partisjon se nå

jeg vil reinstalere windows xp pro men probleme er at det ikke går ann å slette C: når jeg reinstalere så får jeg feilmedling om denne partisjonen innholder midlertidige installasjonsfiler som krever for å å fulføre installasjonen.

skjønner dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Sett CD-rom som first boot device i BIOS, trykk på enter rett etter "POSTEN"

fortsett med installasjonen og hvis du har helt ny disk, slett alle partisjonene,

og lag en ny part.(C:) på ca. 10-12GB osv....

Ps. ikke trykk enter når PCèn starter/booter på nytt under inst.

Jada ! han hårek er nok bedre enn meg på disker... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...