salte aper Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hei jeg får ikke formatere C: skal reinstalere xp men det går ikke ann å formatere C: hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Du sletter partisjon C: i install med XP. og lager en ny en.... Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Du sletter partisjon C: i install med XP. og lager en ny en.... Det er det som ikke går? Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hva slags feilmelding får du? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 når jeg kommer inn på "følgende liste viser ekstirende pasrtisjoner og upartsisjoner plass på denne datamaskine" så trykker jeg på R får å slette C: så kommer <Kan ikke utføre den forespurte operasjonen på den valgte filen (C:) denne partisjonen innholder midlertidige installasjonsfiler som krever for å å fulføre installasjonen> så jeg må instalere det på en annen partisjon noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 få tak i en win98 oppstart diskett. kom deg inn i m$ dos og skriv: a: format c: Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 jeg har xp pro norsk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror du prøver å slette inst.filene til XP(ca.8MB), koble ut alle andre diskene på IDE en(1) og start på ny inst. men slett event. partisjon ( som regel C:) og ordne/formater til en ny bootbar partisjon på samme område.... Slett hele C: til RAW og start på nytt hvis ikke du får det til.. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Tror du prøver å slette inst.filene til XP(ca.8MB), koble ut alle andre diskene på IDE en(1) Slett hele C: til RAW og start på nytt hvis ikke du får det til.. takk men ogsån gjør jeg det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Burde kanskje overlate dette til jarmo, men forsøker et tips. Poenget er vel at du må boote fra CD når du skal reinstallere, du kan ikke gjøre dette så lenge du er i Windows. Når du har begynnt på installasjonsprogrammet så kan du formatere C: Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Når du har begynnt på installasjonsprogrammet så kan du formatere C: nei det kan jeg ikke,skulle ønske det gikk Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Assa det kan da ikke være så vanskelig vel?? Du må nok forklare litt mer grundig før folk kan hjelpe deg her. Hvor mange partisjoner har du? Forklar nøyaktig, punktvis hva du gjør, så kan folk helt sikkert snappe opp feilen din. (Hvis det er noe feil da vel og merke) Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 jeg har 1 partisjon se nå jeg vil reinstalere windows xp pro men probleme er at det ikke går ann å slette C: når jeg reinstalere så får jeg feilmedling om denne partisjonen innholder midlertidige installasjonsfiler som krever for å å fulføre installasjonen. skjønner dere hva jeg mener? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Correct me if i'm wrong: Du startet installasjonsprogrammet til XP fra den gamle windows-installasjon? Du må boote opp installasjons-cd'en og installere derfra hvis du skal legge inn xp der windows lå før (gjerne c:) Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Starter du installasjonen av XP fra Windows, eller starter du den i "dos" fra cd platen etter å ha startet maskinen på nytt og trykket "en tast for å starte fra cd platen" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Sett CD-rom som first boot device i BIOS, trykk på enter rett etter "POSTEN" fortsett med installasjonen og hvis du har helt ny disk, slett alle partisjonene, og lag en ny part.(C:) på ca. 10-12GB osv.... Ps. ikke trykk enter når PCèn starter/booter på nytt under inst. Jada ! han hårek er nok bedre enn meg på disker... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Du kan jo prøve å reparere, hopp over den første muligheten til å rep. bare forsett som full inst. helt til XPèn spørrer om du vil inst. eller reparere for annen gang, og da svarer du ja til reparering Endret 25. desember 2003 av jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Tror at du hårek bør lage en sticky for dette emnet her, du er mye flinkere til og formulere deg... Mvh Endret 25. desember 2003 av jarmo Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har du aktivert virus-beskyttelse i bios eller? Husker jeg hadde problemer med å formatere når jeg hadde aktivert det. Det er i allefall vert å sjekke om du har aktivert det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg