Endre Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Trodde jeg hadde "prøvd alt" med dette kortet. Det sa plutselig takk for seg mens jeg spilte. Jeg har brukt et annet kort i mellomtiden. Men, så tenkte jeg jeg skulle prøve igjen, undere kan jo skje. Og nå virker det perfekt! Så, voltmod neste! Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det var jo bra da!;-) Bra at det funker igjen! Lenke til kommentar
dp Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 akkurat det samme skjedde med MSI kortet mitt.. så puttet jeg det i prommyen igjen og det fungerte litt.. byttet så cpu til 3.2 ghzen og det gikk 10min og så var det HELT dødt igjen.. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Ikkje hver dag det går (sitter) et gjennferd igjen i datamaskinen! Endret 25. desember 2003 av k_drey Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 kom med innlegg når volten er på plass da Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Trodde jeg hadde "prøvd alt" med dette kortet. Det sa plutselig takk for seg mens jeg spilte. Jeg har brukt et annet kort i mellomtiden. Men, så tenkte jeg jeg skulle prøve igjen, undere kan jo skje. Og nå virker det perfekt! Så, voltmod neste! najs, hvor mye har du klart å klokke det nå da( før volt mod/hvis du har) ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Har ikke moddet enda, blir nok en liten stund til. Men, etter oppstandelsen klokker kortet bedre! Max 3DMark2001 var før 387/336, nå har jeg kommet til 398/342 med standard HSF Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har ikke moddet enda, blir nok en liten stund til. Men, etter oppstandelsen klokker kortet bedre! Max 3DMark2001 var før 387/336, nå har jeg kommet til 398/342 med standard HSF Det høres jo bra ut. Selv har jeg to "fuktskadde" skjermkort som ligger til tørking etter rundvask i dusjen nå, kanskje de også klokker bedre når de blir tørre? Aner jeg en ny trend innen overklokking? Kort som dør, farer ned til dødsriket, står opp etter tre dager og etterpå klokker som om det skulle være Gud selv! Glede seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå