EirikGulliksen98 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Hei, Flytter til Stockholm om 2 uker, og sliter litt med å finne noen bra løsning på å frakte ekser og noen møbler. Det er snakk om cirka 15 ekser og en demontert seng. Jeg skal nok få plass i en tilhenger man kan få lånt hos f. eks Cirkle K, men da må jeg levere tilhenger tilbake til utleiested. Det jeg er på utkikk etter er å leie varebil /tilhenger som jeg kan hente i Oslo og levere i Stockholm. Om andre har andre forslag, så tar jeg dem imot med takk Endret 19. september 2019 av EirikGulliksen98 Lenke til kommentar
*NORGE* Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Regner i motsetning til Reg2000 og kjetilkl med det er ESKER du skal ha av sted og slikt sendes best med godstog. Snakk med godsekspedisjonen til NSB (eller Vy som den heter nå) og få en pris. Etterpå er det jo bare å kjøre noen lass internt i Oslo før avreise og Stockholm etter ankomst. Sengen regner jeg med du kan ta på et par takbøyler på bilen. Kan du ikke er lagring av seng i Norge og tur på IKEA i Stockholm sannsynligvis mest fornuftige valg økonomisk. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Kan alltids betale te noen/varebil for å kjøre eskene dine. Evt få ein kompis til å kjøre den tilbake te Oslo. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Moderatormelding 2 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Sjekk Facebook gruppe Fraktekrigen Norge, der kan du legge forespørsel om at du vil ha fraktet noe. Så vil folk som er på vei til Sverige og har plass frakte tingene dine. Mange gir deg også en pris. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Hei, Flytter til Stockholm om 2 uker, og sliter litt med å finne noen bra løsning på å frakte ekser og noen møbler. Det er snakk om cirka 15 ekser og en demontert seng. Jeg skal nok få plass i en tilhenger man kan få lånt hos f. eks Cirkle K, men da må jeg levere tilhenger tilbake til utleiested. Det jeg er på utkikk etter er å leie varebil /tilhenger som jeg kan hente i Oslo og levere i Stockholm. Om andre har andre forslag, så tar jeg dem imot med takk Det billigste er å leie i Sverige. Ta tog til Karlstad eller Gøteborg og lei bil der. Gebyr for enveisleie i Sverige er betydelig billigere enn i Norge. Bare husk å melde inn til Skatteetaten at du tenker å kjøre utenlandsk bil i Norge. Enveisleie av varebil fra Norge til Sverige beløper seg nok til et sted mellom 10 - 20 000,- kroner. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) Du må ha minibuss for å frakte eksene dine Desverre ikke lov å putte de i en henger Endret 24. september 2019 av Dubious Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Du må ha minibuss for å frakte eksene dine Desverre ikke lov å putte de i en henger Det kommer vel ann på om de lever eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå