Snikpellik Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Golf'ern skrev (Akkurat nå): Nydelig! sykt hvor mye straffer vi får, men den var soleklar. Helt sykt antall, men er bare 2, kanskje 3 som har vært feil. Resten har vært klare som sola, og vi skulle hatt 1-2 til gjennom sesongen. Ganske utrolig. Rashford og Martial har vært enorme på små flater inne i feltet. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. august 2020 Forfatter Del Skrevet 16. august 2020 Trodde det var om man hindret en klar målsjanse, og ikke på grisespill. Mulig jeg har misforstått da 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Mr stats aka Snikpellik hvor mange mål har united scoret denne sesongen og hvor mange har vært straffer? Skal ikke få straffe og rødt, men burde jo fortsatt fått gult? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) bshagen skrev (2 minutter siden): Ifølge en observant @Danielzu så kan man ikke lenger få dobbelt straff? Dermed ikke rødt kort Det gjelder vel ikke ved stygt spill (reckless play)? Bare om man fratar en åpenbar scoringsmulighet, typisk bakerste mann. Er noe rødt kort, så er det rødt kort. Endret 16. august 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Riktig det. Samme grunnlag for 1 kamp karantene eller 3. Endret 16. august 2020 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Riktig det Hvem svarte du nå? ? @Snikpellik Må innrømme at jeg er usikker altså Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) barezell skrev (3 minutter siden): Mr stats aka Snikpellik hvor mange mål har united scoret denne sesongen og hvor mange har vært straffer? Orker ikke sjekke. United har fått over 20 straffer tror jeg. 2 av de har vært helt feil idømt, for eksempel den til James mot Norwich da han filmet. 1 har vært svært tvilsom. Husker ikke hvor mange vi har bommet på, men det er ganske mange (før Bruno ankom klubben). Endret 16. august 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Snikpellik skrev (9 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor Fred skulle forstå bedre hvordan spanjoler spiller. Mente at antagelig har et felles lynne som spillere, og at Fred sånn sett kanskje leser valgene deres bedre. Bare en tanke da Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Noen så la merke til detaljen til Martial på pasningen til Rash btw? Så sykt klasse ❤️ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. august 2020 Forfatter Del Skrevet 16. august 2020 Mener vi nå har fått 22 straffer. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 barezell skrev (3 minutter siden): Mr stats aka Snikpellik hvor mange mål har united scoret denne sesongen og hvor mange har vært straffer? Jeg ser på engelsk TV og her sa de 22. straffa, men fikk ikke meg antall scoringer 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Hvem svarte du nå? ? @Snikpellik Må innrømme at jeg er usikker altså Snik. ? Hadde vært helt greit innafor med rødt på den der. Gult i det minste Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Ok. Så da gjelder ikke rødt ved scoringssjanser når det blir tildelt straffe lenger? Da forstår jeg i såfall, og er enig i at det burde være rødt. Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Er nesten 100% sikker på at regelen mot dobbelstraff kun gjelder når det er et "ærlig forsøk på å ta ballen", ikke når det er stygt spill (reckless play). Endret 16. august 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Enklere forklart: ikke lengre automatisk rødt ved straffe. Er det for å ta ball eller uheldig så lar dommeren kortet ligge. Situasjonen ses mer an. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Snikpellik skrev (3 minutter siden): Er nesten 100% sikker på at regelen mot dobbelstraff kun gjelder når det er et "ærlig forsøk på å ta ballen", ikke når det er stygt spill (reckless play). enig, mener det var det som ble diskutert veldig på et av de røde kortene til Luiz tidligere i sesongen. VAR dømte da at holdingen/"taklingen" ikke var et ærlig forsøk på å ta ballen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Veldig pent av Martial først da. Og fy rakkern så stygg den taklinga var ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 1-1. Den lå i lufta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Der var det rom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå