Tåkefyrste Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Haha, ja var vel den generelle førstereaksjonen det. Litt av en treff. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Jævlig kult mål! Han fortsetter å imponere og å levere langt over det jeg forventet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) Hahahhah, hvem var det som dro i gang United-sang alene der? Mike Phelan? ? Endret 12. mars 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) James! Endelig mål igjen fra han. Fint mål! Mata! Herlig pasning av Fred. Greenwood! Nok en gang en finfin assist, denne gangen Chong. Hans andre assist på to kamper. Pereira! Keepertabbe. 0-5! Endret 12. mars 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Haha. Virkelig renner inn på slutten her Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Nydelig kamp.. Veldig rart uten tilskuere.. kan bli leeeenge til returkampen om det blir en. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Solskjaer mot Solbakken i kvartfinalen ser det ut til. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Imponerede av København! trekker vi dem tar jeg turen! nei, vent. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. august 2020 Forfatter Del Skrevet 5. august 2020 Nå kom publikumslyden på ja. Kjedelig det ikke går an å få den bort 3 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Ganske stusselig omgang så langt... Skremmende at b-laget vårt kan skape så lite framover. Her trengs det mer forsterkninger enn Sancho offensivt. Gjerne bytte ut f.eks Lingard, Mata, Pereira med noen spennende unggutter.. Tafatt uten noen fra den faste 11ern.. Unntatt Maguire Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Jakobk skrev (2 minutter siden): Nå kom publikumslyden på ja. Kjedelig det ikke går an å få den bort Motsatt her, er så nistrist uten den Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) Hvorfor spilles kampen på Old Trafford? Skulle ikke resten av EL spilles i Tyskland? Edit: Fant ut av det Sitat Europa League har også gått for samme modell. De gjenstående returoppgjørene i 8-delsfinalene spilles på planlagt bane, mens de to kampene som ikke rakk å spilles før fotballen ble stoppet gjennomføres med kun ett oppgjør på nøytral bane. Det gjelder Inter mot Getafe og Sevilla mot Roma https://www.vg.no/sport/fotball/i/8mrkRA/slik-blir-turboversjonen-av-europa-sluttspillene-nye-regler-og-noeytral-bane Endret 5. august 2020 av ChFN Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Trengte den får å våkne, Lingard putter for andre kamp på rad, selv ikke kameramannen trodde han skulle score der. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Rart å ikke gi Lingard mer tid her i dag. Hva skal Pogba utpå i en kamp der det står 6-1 totalt? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 blured skrev (5 minutter siden): Rart å ikke gi Lingard mer tid her i dag. Hva skal Pogba utpå i en kamp der det står 6-1 totalt? Trenger minutter i beina vil jeg tro. En av de som ikke trenger fri. Men skulle gjerne sett Lingard litt lenger! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Burde vel bytte ut macwire nå. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) Nydelig av Chong der. Edit: Og antakelig det beste jeg har sett han spille for oss. Håper å se litt mer til han mot FCK. Endret 5. august 2020 av blured Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. august 2020 Forfatter Del Skrevet 5. august 2020 Chong og Pereira imponerte. Liker Chong. Solskjær liker Pereira. Kanskje han har et potensiale som jeg ikke ser. Kan han prestere i PL en dag? Bailly er gøy Martial kommer inn og gjør en forskjell. Ighalo er sterk og involvert men litt uskarp foran mål lingard scorer igjen. Om han kommer tilbake til 17/18-formen så er han verdt å beholde. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) blured skrev (43 minutter siden): Nydelig av Chong der. Edit: Og antakelig det beste jeg har sett han spille for oss. Enig Endret 5. august 2020 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå