Tåkefyrste Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 for en jævlig irriterende kamp å se på. Brugge er som noen klegger hver gang vi rører ballen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 (endret) Martial skadet. Så klart han er. Nå har han jo begynt å score jevnt igjen. Det er faen meg ikonisk for denne sesongen. Heldigvis er det visst ikke så alvorlig, han har mulighet til å rekke neste kamp ifølge RMC. Laget i kveld, Ighalos første start, Pereira og Jones fortsatt ute av troppen, Bailly starter også: Endret 27. februar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Spennende start på kampen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Klareste straffen ever? ? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Asså? Er jo klart rødt kort det der? Idiotisk å sjekke med VAR.. Bevist tar ballen med handen... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Hva i helvete VAR!? Bruno må jo stå der i 5 minutter og vente på å ta straffa Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Hva faen... Hvor mange ganger trenger han å se det der for å bli sikker..? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Seriøst hva hadde VAR å sjekke der? Jeg forstår ingenting. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Skjønner ikke hvorfor han skulle se den heller. Det er jo ingenting der som tilsier noe annet enn rødt. Bør jo få det på øret. Jaja, Bruno iskald og 1-0! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 De sjekket for om det var en mulighet for at Mignolet kunne reddet skuddet. Da ville det vært gult kort og straffe. Men det er likevel en "scoringssjanse" så rødt kort er korrekt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Enda jeg hater VAR som pesten, så er det fint å se at dommeren løper å ser det selv. Her har FA virkelig noe å lære Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 IGHALO! Vakkert, bare vakkert. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 bshagen skrev (6 minutter siden): De sjekket for om det var en mulighet for at Mignolet kunne reddet skuddet. Da ville det vært gult kort og straffe. Men det er likevel en "scoringssjanse" så rødt kort er korrekt. Er det egentlig det? Usikker på reglene der. Trodde det der er klink rødt jeg, uavhengig om keeper kanskje hadde tatt den eller ikke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Flott med goll for han ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Bruno er så steingod. For en spiller Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Er det egentlig det? Usikker på reglene der. Trodde det der er klink rødt jeg, uavhengig om keeper kanskje hadde tatt den eller ikke. Det er nok klink rødt ja, for det blir litt spekulasjon om Mignolet hadde tatt den eller ikke. Men i følge forklaringen på engelsk TV, så var det grunnen til at de ville at hoveddommeren skulle se på den en gang til. For å si det med et annet eksempel, hadde ballen hatt en bane som tilsa at ballen gikk til side for mål så hadde den blitt gjort om til gult kort men straffen hadde selvsagt stått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå