Gå til innhold

PowerColor RADEON 9800

ninth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke overkill til cs. Jeg har selv en xp2500, 512 mb ddr3200 ram og powercolor 9800pro, og på cs dropper fps`en ned til 20 hvis det er mange lik på skjermen. Har prøvd ALT for å løse dette, men det virker rett og slett som om de nyeste grafikkortene ikke funker så bra på 1.6. Hadde ikke de samme problemene på 1.5. Skal du bare spille cs ville jeg anbefale deg å kjøpe et eldre kort, f.eks geforce 4 ti4600 eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Har hatt kortet siden 5.desember nå, har ikke hatt problemer med annet enn fps drop i cs... Men Ati prøver å fikse dette så fort de klarer ettersom det er ett stort problem på mange ati kort. Ellers er det ett kjempe super dupert kort med god ytelse som bare juling ;) vifta er heller ikke no problem med lenger tror jeg ( hørrt at de nye partiene har fått bedre vifter, shoot me if im wrong :green: )

EDIT: leif

Endret av z1nox
Lenke til kommentar

Jeg vil råde deg til å kjøpe GainWard GeForce Ti4600 eller 800 disse to kortene tror jeg funker ganske bra.

Jeg har GeForce FX 5600 og jeg dropper som bare ******.

Men jeg tror det har noe med HK'et mitt å gjøre, drivere etc.

uhm www.guru3d.com er en fin bil :o)

/Highlander :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg vil råde deg til å kjøpe GainWard GeForce Ti4600 eller 800 disse to kortene tror jeg funker ganske bra.

Jeg har GeForce FX 5600 og jeg dropper som bare ******.

Men jeg tror det har noe med HK'et mitt å gjøre, drivere etc.

uhm www.guru3d.com er en fin bil :o)

/Highlander :w00t:

Ja, og det at det er et dårlig kort, generelt dårligere enn GF4 ti4200.

EDIT; Da snakker jeg selvfølgelig om FX5600 kortet ditt!

Endret av vladnag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...