Gå til innhold

Flashe bios?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis det ikkje er 3DMark 2001 SE dere snakker om, så er det noe alvorligt galt med maskinene deres (f.eks. ikkje skrudd av Anti-Aliasing siden dette meste halverer scoren hos meg).

Med mitt oppsett får jeg ca. 8000 3D Mark i den vanlige editionen (3D Mark 2001) og litt over halvparten av det i 3D Mark 2001 SE.

Athlon XP 1700+

Asus A7V266-E

512MB TwinMos DDR Ram (Aggresive Memory Timeings)

ATI Radeon 8500LE

Plextor 24x/10x/40X

Pioneer 16x/40x DVD

2x80GB Caviar 7200RPM (Raid 0)

1x40GB Caviar 7200RPM

[ Denne Melding var redigert av: grapz på 2002-03-05 18:07 ]

Lenke til kommentar

Hei!

Du har vel lagt inn de nyeste driverene til kortet ditt? Og det er ikke så sinnsykt bra score du får, men er 3dmark så sinnsykt morsomt å kjøre da? Du kan jo prøve å klokke opp memory og core på kortet ditt da.. Og flashing av bios hjelper vel ikke noe specc til å fixe 3dmark score :grin:? En kammerat av meg fikk oxo lite score men viste masse fps i spill.. Men har du noen problemer med maskina di da? Hvis ikke er det ikke.no vits å flashe bios da..

Mvh.

Simen Bakke

PII 400Mhz :mad:

Voodoo2 12MB 3DFX-KORT :evil:

192 MB RAM :cry:

Diskettstasjon :lol:

[ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-03-05 18:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Hei!

Du har vel lagt inn de nyeste driverene til kortet ditt? Og det er ikke så sinnsykt bra score du får, men er 3dmark så sinnsykt morsomt å kjøre da? Du kan jo prøve å klokke opp memory og core på kortet ditt da.. Og flashing av bios hjelper vel ikke noe specc til å fixe 3dmark score
:grin:
? En kammerat av meg fikk oxo lite score men viste masse fps i spill.. Men har du noen problemer med maskina di da? Hvis ikke er det ikke.no vits å flashe bios da..

Ja... har installert dei nyaste drivarane (6037).

Har prøvd å klokke det opp men det bøgger jæ***gt da :sad:

Flashinga av Bios kan avogtil øke ytelsen litt menmen... Utenom det er jeg veldigt fornøyd med skjermkortet mitt :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...