nismo' Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Lurer på hvor vanskelig det er å lodde inn en chip i PS2? Har gått Elektronikk VK1 så jeg har jo litt kunnskap på det området... Hvilken chip er den beste du får kjøpt nå eventuellt letteste og montere?? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vanskelig, vanskelig, VEEEELDIG VANSKELIG. Chip kjenner folk med høyere elektronikkutdannelse som har gitt opp. tipper denne tråden blir stengt snart. Lenke til kommentar
nismo' Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Vanskelig, vanskelig, VEEEELDIG VANSKELIG. Chip kjenner folk med høyere elektronikkutdannelse som har gitt opp. tipper denne tråden blir stengt snart. Ok. Får vell slå fra meg det da. Er jo kjekt å ha sikkerhets kopi av spillene og kunne spille import spill etc men.. Vet ikke om noe seriøst firma som chipper til en rimelig penge da?? Ser det er mange som gjør det men jeg er litt skeptisk til å sende inn playstation min... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jeg prøvde og chippe ps2`en min og jeg så meg selv som ganske stødig siden jeg hadde chippa flere ps1 i gang i tiden, ,men det gikk til .............##%%&T%#!! så jeg kasta den og kjøpte xbox i steden! lodde punktene er 3 ganger så liten son et knappe nåls hode, så du må bruke ledninger som er knapt tykkere en håret ditt.. nei skal du chippe ps2 så send den til hamar.no de er dyre men bra!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 MYE av jobben ligger i rektig verktøy. Har man bare en billi Biltema-loddestasjon så er det ikke så mye å tenke på. Har man SKIKKELIG loddeutstyr med "3dje hand", forstørrelsesglass o.l. så burde man klare det om man har noenlunde loddekunskaper (og tålmodighet). Men de punktene er JÆ#### små! Lenke til kommentar
Krims Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 En venn av meg skal chippe sin ps2 idag, han skal få en i en butikk til å gjøre fordi han tar ikke sjansen på å gjøre det selv!!!! det er veeeeeeeeeeeeeeldig vanskelig, det er så mange ledninger som må loddes på et veldig lite område! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Kommer selvsagt ann på hvilken chip du har. Min var det to loddepunkter og det var ikke noe problem. Har ingen elektronikk utdannelse, ei heller særlige elektronikk kunnskaper. På noen nyere chipper er det vel ikke lodding i det hele tatt. Har iallefall sett to, deriblandt en der man ikke engang er nødt til å åpne maskinen. Ifølge de nye retningslinjene er det lov å prate om mod chips til en viss grad. Les her. Endret 29. desember 2003 av Orjanp Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 har hørt at du må ha forskjellige chip's etter hvor mange skruer det står i PS en, hvorfor det? ER det 2 forskjellige utgaver eller? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er nok mange flere enn 2 versjoner ja. Er vel v10 som er den siste foreløpig. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 måtte få noen til å modde min også.. måtte punge ut 600kr Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Probleme mitt er å få loddingen til å henge fast på noen av punktene. Disse som ligner en 'bro'.. er probleme. Har prøvd å skrape/pusse overflaten men loddingen vil ikke henge. har kun trøbbel på 3.3 volt punkte + et par andre. Resten er greit. Har loddet masse i min tid, så det er ikke noe problemo om man har skikklig utsyr og noen hjelpemildler om man skulle søle litt etc... Men plz! noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
nismo' Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Ok. Spytter vell heller pengene i Logitech Driving Force Pro trur jeg.. Trur det skal bli sinnsykt rått.. Noen som vet når rattet kommer i salg..?? Takk for alle svar!!!! Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 kjøpe slide card du... betalte 114kr fungerer utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå