Niklasp Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Følg med på Huawei-lanseringen 14:00 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Forstår det slik at Huawei er gått bort fra overlegne periskop kameraet. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Hva er høydepunktene for oss som ikke har orket å følge ryktestrømmen eller som orker en 2 timer lang lansering/reklame video? Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 MASSE goodies! De første 30 minutt er kun countdown. Ekstra morsomt at presentasjonen inneholder og sammenligner med nylig annonsert Iphone 11 Pro Max Hvis du ikke har mulighet å se gjennom, kan du lese oppfølging fra Tek.no her 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 takk takk leirelys, nå slipper jeg å plages i 2 timer for å få med høydepunktene. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) takk takk leirelys, nå slipper jeg å plages i 2 timer for å få med høydepunktene. Ja særlig med en som prater dårligere engelsk en Stoltenberg og Jaggland , helt forferdelig å høre på kunne ikke se mer en 10 minutter før jeg måtte slå av videoen! Endret 20. september 2019 av Tåka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå