Gå til innhold

headsett til rundt 500.-


Anbefalte innlegg

Uansett så Ligg unna KOSS UR18! Kjøpte slike selv, og ble megamisfornøyd :(

 

Joda. God bass, men dårlig i diskanten. VELDIG dårlig!

 

Edit: Kjøpte de på Ljudia. Der stod frekvensresp. opgitt til "25Hz - 25000Hz", mens de egentlig er på 25Hz - 15000Hz

NeiNei nå tar du seff feil.. koss er best! super bass bommbommbomm hele natta.. skulle ønske andre produsenter lagde like bra headphones som koss! ;| (ironi er en fin bil)

 

koss eier :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

 

portapro er konge :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

 

koss-ur40 er best :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

 

koss har konge bass :thumbup::thumbs:;):dribble::thumbs:

 

noen som vet hvor jeg vil hen med dette inlegget? har du ikke prøvd noe annet en det produktet du anbefaler kan du vel nesten ikke anbefale det helt uten videre?

hvis du skal anbefale noe skriv gjerne om andre erfaringer du har hatt for å gi de som spør et bilde av hvor bra produktet i forhold til andre produkter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg må bare si en ting.

jeg fikk lånt med meg ur40 og portapro hjem fra en butikk.

jeg brukte 1 Time på hver, da fant jeg ut at potrapro er supreem.

ur40 har bra komfor, men dårligere lyd.

så jeg gikk for porta pro jeg:)

Slik service skulle alle butikker hatt! Kjøpte PortaPro i dag jeg. Gleder meg. Sjekk denne tråden for hvilken mp3-spiller jeg bør kjøpe meg: ebzter's mp3-valg

Lenke til kommentar

Sandiz: Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mente men... Poenget mitt var bare at om han begynte å tenke på UR-18 så burde han bare glemme det, da de ikke er no særlig i forhold til andre i ca. samme prisklasse.

 

Kan forresten anbefale Panasonic RP-HT247. Ren og klar lyd med god bass. Har disse selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
ok heres the deal. på www.databutikken.com fant jeg koss portapro og ur40 til 400 spenn..?!:D men hvordan blir det hvis jeg skal sende dem inn på rep. da?

Mener det er slik at alle butikker som forhandler Koss er pliktige til å ta inn hodetlf.'en ditt og reparere/erstatte det uten kostnader for deg.

 

Sitter selv og vurderer å bestille fra databutikken, men er litt skeptisk til ryktet deres. Får ta en titt på webshopguiden etterpå. Sporta- og Porta Pro har samme elementer, men vet noen hvem av dem er mest behagelige å ha på?

 

Edit: Fysj-og-fy, så mye 1'ere. :dontgetit:

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...