Adrian Jensen Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Ni av ti lader elbilen oftest hjemme nå Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Er det ikke folk som bor i eneboliger som sponser lading på jobb? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Arbeidsplasslading vil i framtiden først og fremst være et poeng for dem som ikke kan lade hjemme, eventuelt har svært lang pendlingsavstand, samt dem som har de eldste bilene, sier forskningsleder Erik Figenbaum ved TØI til Dagsavisen. Er ikke gratis jobblading fortsatt regnet som et skattefritt frynsegode? Det kan jo også være en grunn til å lade på jobb. Figenbaum mener det er viktig med praktisk tilrettelegging for hurtiglading, med tilgang til arealer å sette ladere på, for eksempel ved parkeringshus, kjøpesentra og kommunale anlegg som idrettslag. Her vil jeg legge til sykehus. I Tromsø er det elendige parkeringsmuligheter generelt selv om sykehusets "dekningsområde" er minst et par timer kjøring både nordover og sørover. Elles så lurer jeg på hvor mange som hurtiglader (DC) i hverdagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå