Seawanderer Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Her oppe i nord, så sliter vi med mye snø og kulde. Vurderer å skaffe meg et "pledd" eller beskyttelse til å ha på front- og siderutene (og speil) på min Toyota Avensis. Har noen av dere prøvd det, eller? Om dere har, hvilken anbefaler dere å gå for da? Både biltema, jula og C.O selger det. Noen tanker om det? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Funker fint for oss her når vi husker å ha det på :https://www.biltema.no/bil---mc/biltilbehor/bilpresenning/sno--og-solbeskyttelse-2000031876 Sparer oss for en del is på ruta, men ikke helt perfekt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Bruker av å til en slik som Malvado linket over her på firmabilene og det funker greit bare man orker å legge den på. Tar og mye plass så er tungvindt å drasse med seg. De tåler og veldig lite så du burde kjøpe to så du har en i reserve. Privat kjører jeg en gammel Ford, og den har varmetråder i frontruta og i speilene så de tiner på ett blunk når man starter bilen. Rart ikke flere produsenter har slikt. Endret 19. september 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå