Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Begynner på BI om 3 år, trenger prøveeksamen i Bedriften, finans og organisasjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du vise til hvor de krever vitnemål fra vgs? finner det ikke.

F.eks her, stillingsannonse fra EY:

https://www.bindeleddet.no/jobs/5332

Praktisk informasjon

Vi mottar alle søknader via vårt elektroniske søknadssystem. Når du søker jobb hos oss vil vi be deg om å svare på noen enkle spørsmål og velge ønsket forretningsområde. I tillegg ber vi deg være oppmerksom på følgende: 

• Alle filer skal være i PDF format. 

• Søknaden din skal inkludere CV, søknadsbrev, karakterer fra videregående skole og høgskole/universitet som PDF. Ufullstendige søknader vil ikke bli vurdert.

Endret av Marcus Halberstram
Lenke til kommentar

Jeg er nysgjerrig, hvorfor BI og ikke f.eks. NHH?

Det blir BI eller NTNU. Skal ta mastergraden på NHH eller CBS, vet ikke helt enda. Jeg tror ikke det er så farlig hvor man tar bachelorgraden sin, har sett på en del profiler på linkedin, virker som det er populært å ta bachelor nær hjembyen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir BI eller NTNU. Skal ta mastergraden på NHH eller CBS, vet ikke helt enda. Jeg tror ikke det er så farlig hvor man tar bachelorgraden sin, har sett på en del profiler på linkedin, virker som det er populært å ta bachelor nær hjembyen. 

Bare husk at om du tar master ved en annen skole enn hvor du tok bacheloren, så er ofte kravet minimum B i snitt/noen steder C. Evt tenk om det utelandsk målemetode :) Kan være en fordel å ta "fullt" løp ved f.eks NHH/BI Oslo. Men vet også om mange som går videre på CBS/andre steder :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...