Mr.FOXHOUND Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Heisann. Fikk Rainbow Six 3 til jul, og det fulgte med et 2 mnd gratis Live abo. Men så står det (med liten skrift seff ) hvis jeg ikke kansellerer abonnementet etter de 2månedene, så blir kontoen min automatisk belastet med 59NOK. Problemet her er at jeg ikke er hjemme lenger om 2mnd, og det står ingenting om hvordan man kansellerer.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 prøvd å ringe noe kundeservice-greier? Lenke til kommentar
OleP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hva koster det årlig å ha xbox live abonnement? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 500-600 spenn, if I'm not mistaken. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Vel..jeg trodde dette skulle bli lettere enn det var. Men det er vel ikke til å legge under en sten i skogen at MS ikke vil at du skal avslutte abo ditt. Jeg husker under instalasjonen av live kitte at det var nevnt hvor du skulle logge deg på på nette for å administrere og cancelere din konto. Jeg trodde det var noe slikt som www.xbox.com/live/accounts/ Men jeg har funnet linken til kundeservice som du kan ta dialogen med...og den hadde du også funnet om hadde giddet... http://www.xbox.com/nb-NO/support/default.htm Det som er hakket mer sjokkerende er at jeg ikke har sett noe sted hvor mnds prisen står.....står nok et sted..men det er ikke akkurat trykket i store bokstaver på forsiden...som det burde!! AKIRA Endret 28. desember 2003 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Ifølge xboxsupport-teamet på e-mail, var det bare å ringe brukerservice for å kansellere abo'et. Månedspris på Live er 59kr (stod på 2måneders gratiskortet, med små bokstaver). Ingen skal si at MS ikke er ute etter å tjene penger ihvertfall Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 59 kr kan jeg leve med!! *s* Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 59 kroner er da ingen ting! folk leier da filmer oxo til 50 spenn DØGNET!!. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Bare å få tilgang til andres bestetider og replay fra Project Gotham Racing 2 er jo mer enn verdt de 59,- i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå