laneZ Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hei har nettopp fått to nye HDD til jul 1x120 1x160 Begge Seagete Barracuda SATA. Har kabler og strøm begge svirrer og går. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal innstalere de. Sitter her med en tom diskett ihanda og like tom i skallen. Har dessverre mista med følgene driver disket til HK. Så kunne noen hjelpe meg ? Fortelle meg hva jeg må laste ned og hvordan de skal innstaleres ! Hjertlig takk på forhånd. Mvh Daniel L. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Last ned sata kontroller drivere til ditt hovedkort. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hvis ingen av dem skal være OS disk. Gå i enhetsbehandling og finn s-ata kontrolleren-->egenskaper-->oppdater driver Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan skal det gjøres hvis en av de skal være OS disk? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 trykke på f6 når du skal installere windows, gjør som maskinen ber deg om, pass på å installere riktig driver for s-ata kontrollen som os-disken står på. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ta og søk er minst 50 poster på forumet om dette..... TaZ Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Takker , de funker smuurt nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå