infraspinatus Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Hei! Vi har gått bort i fra SuperOffice CRM og begynt å oppretter avtaler i Outlook i stedet. Kan man på en eller annen måte legge til ulike avtaletyper som man velger fra en predefinert listeboks/rullegardingsmeny? Kan man også på en måte opprette en kundedatabase og knytte kunden til denne avtalen? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Vær obs på at Microsoft Outlook ikke er et CRM verktøy. De tingene du spør om der hører til i et CRM verktøy - ikke Outlook. I Outlook kan du legge inn kontaktene dine, dvs kunder, med både telefonnummer og e-postadresse. Samtidig vil du og kunne legge inn avtaler og invitere kundene/kontaktene dine. De vil da få en invitasjon til avtalen. Men du vil ikke kunne ha forskjellige typer avtaler. Så info om dette må du legge inn selv. 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Dersom du kjøper Office gjennom Office 365 så har Business Premium-planen et tillegg til Outlook som kan brukes som enkel CRM: https://products.office.com/en/business/outlook-customer-relationship-manager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå