hojohansen Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Hei, jeg er lei av kamera på min Sony Xperia XZ1, ønsker noe bra. Må være Android, vanntett god kamera... Helst ikke gedigen... Noen tips? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Pixel 3a. Den er dog ikke vanntett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Samsung Galaxy S10e. Litt dyrere, men kan sikkert skaffes billigere ved tilbud. Ellers er vel P20 Pro fortsatt en ålreit sak. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Oneplus Edit: så ikke vanntett. Oneplus sine telefoner er "vantett" men har ikke IP serifisering. Så spørs om du trenger noe som tåler en våt lomme eller noe du kan dra med deg på dykking. Endret 17. september 2019 av Complexity Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Våt lomme duger, til bading har jeg mobilpose.. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Huawei Mate 20 Pro. Kjøpte til både meg og samboer i sommer. Veldig fornøyd. Fikk 10/10 hos Tek.no når den kom. Vanntett Bra kamera (God vidvinkel og zoom) Sinnsykt batteri (klarer fint 2 dager, kan også lade andre mobiler trådløst) Sinnsyk lader (Fulladet på under en time, Apple sin Iphone 11 skryter av hurtiglader på 18W. Mate 20 har 40W!) Rask Fingeravtrykk i skjermen og 3D ansiktsskanner (blir overrasket hvor bra den er til å kjenne meg igjen under veldig vanskelig forhold) Det eneste minuset jeg har er den store "busslomma". Spiser opp all plassen til varseler på øverste linje. Men batteriet og laderen på denne er helt sjukt. Både jeg og samboer glemmer og lade mobilen hele tiden. Kun fordi batteriet er så bra. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hatt under 10% før jeg skal på jobb. Rekker å lade kanskje 10 min og den holder fint til jeg kommer hjem igjen. Endret 17. september 2019 av Mr. Spaceworld 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Litt skeptisk til eventuelle sanksjoner mot Huawei... Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Litt skeptisk til eventuelle sanksjoner mot Huawei... Vil ikke gjelde telefoner allerede på markedet. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Hvis jeg ikke tar helt feil så vil ingen produsenter gi deg noe tilbake hvis telefonen er vannskadet. Tester av OnePlus viser at den tåler mye vann selv om den ikke er ip sertifisert. Anbefaler dermed dette. Raske oppdateringer, bra os. https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefon/oneplus/oneplus-7-mirror-gray-6gb128gb/1007770.14640/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_prisjakt-prisjamforelse_no&dclid=CP6b6qTm2OQCFcXFsgodJJEPwA Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Oneplus lanserer vel ny telefon om noen dager og. Mulig prisene på "den gamle 7" blir billigere (den kom for bare noen måneder siden) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. september 2019 Forfatter Del Skrevet 18. september 2019 Synes dere kamera er bra på OnePlus 7 (ikke pro)? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 (endret) Høres ut som Samsung Galaxy S10e treffer bra. Får den til ca 5k på Finn. Huawei p20 pro er også et godt alternativ, med ip 67 rating. Bekreftet at den får Android 10. Endret 18. september 2019 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå