Ximo Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Jeg har sett mange rare spesifikasjoner på begge disse mobilene, sikkert pga rykter før de ble sluppet. Det Sony Ericsson oppgir på sine egne sider er nødt til å være riktig håper jeg Amobil.no sier forresten at Z200 ikke har infrarød, men det har den. Om T230 har 200 eller 400 timer standby er mere usikkert.. mange sider sier det er 200, andre (bl.a. amobil) sier 400. Edit: skriveleif Endret 27. desember 2003 av Ximo Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har sett mange rare spesifikasjoner på begge disse mobilene, sikkert pga rykter før de ble sluppet. Det Sony Ericsson oppgir på sine egne sider er nødt til å være riktig håper jeg Amobil.no sier forresten at Z200 ikke har infrarød, men det har den. Om T230 har 200 eller 400 timer standby er mere usikkert, mange sider sier det er 400, amobil sier 200. Det ER 200..Georg sa det(han på dintelefon) og han hadde hatt den i en uke Lenke til kommentar
Ximo Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Det ER 200..Georg sa det(han på dintelefon) og han hadde hatt den i en uke Ok, men noe av spesifikasjonene til z200 på dintelefon var heller ikke helt riktig .. men det er vel 200t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå