Cthulhu Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Ikeas smarte rullegardiner er nå til salgs, men butikken takler ikke etterspørselen Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Det skjønner jeg godt! De koster en brøkdel av konkurrerende oppsett. Gleder meg til å kjøpe et par på nyåret etter at de har blitt testet litt 8 Lenke til kommentar
MJ7O9B8C Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Bare å lene seg tilbake og vente på et de lokale pervoene får "pirat-fjernkontroll", og styrer peep-showet selv. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Blir definitivt å kjøpe en gang i framtiden! 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Bare å lene seg tilbake og vente på et de lokale pervoene får "pirat-fjernkontroll", og styrer peep-showet selv. Det er nok temmelig vanskelig du. Zigbee bruker 128 sym encryption keys. Så du bør ikke ligge våken å være redd for at noen ser på deg mens du sover. 3 Lenke til kommentar
uGn Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Noen som har åpnet disse enda? Lyst på de selv, men må ev. kutte de for å få de til å passe og det mener jo ikea ikke er mulig Lenke til kommentar
radiotryne Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Bare å lene seg tilbake og vente på et de lokale pervoene får "pirat-fjernkontroll", og styrer peep-showet selv. Paranoid much? La oss gå og "hacke" rullegardinene til Carlos i Brazil. Kjempespennende! Fra spøk til alvor, føler meg ganske trygg på at naboen min på 64 år ikke klarer å hacke rullegardinene mine for å snike på meg i dusjen. 1 Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 "Rullegardinene er tilgjengelig i bredder fra 60 til 140 centimeter" Hvilket ikke er korrekt. De er tilgjengelige i visse spesfikke bredder,og følgelig vil den ikke passe alle.. Lenke til kommentar
Yper-Sound Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Noen som har åpnet disse enda? Lyst på de selv, men må ev. kutte de for å få de til å passe og det mener jo ikea ikke er mulig Drit i hva Ikea sier, selvfølgelig kan de kuttes. https://www.youtube.com/watch?v=PL6LPZZoFlo 6 Lenke til kommentar
Kilko1337 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Har disse og de er helt geniale! Man kan lett stille inn fast "stopp-lengde" også. Bruker de med Google Assistent. Sier bare "Lukk persienner" så kommer de ned, "åpne persienner" så går de opp. Elsker de! Endret 19. september 2019 av Kilko1337 Lenke til kommentar
camaxide Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Ble litt usikker.. var dette en nyhet eller en annonse..? Lenke til kommentar
Soles Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Paranoid much? La oss gå og "hacke" rullegardinene til Carlos i Brazil. Kjempespennende! Fra spøk til alvor, føler meg ganske trygg på at naboen min på 64 år ikke klarer å hacke rullegardinene mine for å snike på meg i dusjen. Vi mennesker er vell generelt sett de dummeste i universet. Leste en artikkel om smart ovner som ble hacket, der de overklokka max temp i et lite rom. Det hele endte opp med at ovnen eksploderte. Så ja alt er mulig, men ikke det at rullegardiner kan gjøre så stort utfall. Endret 20. september 2019 av Soles Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Har disse og de er helt geniale! Man kan lett stille inn fast "stopp-lengde" også. Bruker de med Google Assistent. Sier bare "Lukk persienner" så kommer de ned, "åpne persienner" så går de opp. Elsker de! Men hvorfor kaller du rullegardinene dine for persienner? Endret 20. september 2019 av TheMoonMan 2 Lenke til kommentar
uGn Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Drit i hva Ikea sier, selvfølgelig kan de kuttes. https://www.youtube.com/watch?v=PL6LPZZoFlo WTF?! Jeg har ganske grei google-fu men den videon har jeg ikke funnet! Danke! Skylder deg en øl/cider/brus/noe! 2 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Bra, kjøpte noen lameller fra Skeidar for mange år siden, men skjønte ikke en drit hvordan de skulle kuttes, da mekanismen innvending måtte flyttes på en eller annen måte som var beskrevet meget dårlig på et meget lite papir. Ikea har løsninger og instruksjonene er tydelige og klare, ikke rart de dominerer. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Latterlig du ikke kan kjøpe via websiden. Vi som ikke kan komme oss ut blir jo nektet å kunne kjøpe varen. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Latterlig du ikke kan kjøpe via websiden. Vi som ikke kan komme oss ut blir jo nektet å kunne kjøpe varen. Jeg kjøpte 3 stk fra websiden forrige uke. :-) Lenke til kommentar
teitur Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Latterlig du ikke kan kjøpe via websiden. Vi som ikke kan komme oss ut blir jo nektet å kunne kjøpe varen.Det er mulig å kjøpe kadrilj på nett, så jeg antar fyrtur bare ikke er tilgjengelig ennå. Lenke til kommentar
NoAcces Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Drit i hva Ikea sier, selvfølgelig kan de kuttes. https://www.youtube.com/watch?v=PL6LPZZoFlo Genialt! Da fikk jeg et bra svar på dette. Har vinduer som ikke har standard mål, så nå er det bare å løpe til Ikea og hjem og kutte Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Var på min lokale IKEA igår (i utlandet) og der hadde de begge inne. Noen som vet om de har planer om å komme ut med med lengre varianter enn 195cm? Behøver 230cm og å begynne å lappe sammen for å få ønsket lengde er vel ikke akkurat noen god ide...=) Om de kommer med 230cm så blir det kjøp på flekken for min del. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå