Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hearts Of Iron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

Drittspillet kostet meg 319 kroner, og ble solgt et par dager etterpå til Spiderman for en hundrings (da bruktbodene ikke ville ha det, som jeg skjønner ganske godt)

 

Dum Espen, :wallbash: dum Espen, :wallbash: dum Espen :wallbash:

Det er jo kjempegøy hvis du har tålmodighet til å sette deg inn i det!

Skjønner ikke helt.... Kunne sitte flere timer, uten å skjønne poenget med spillet. Tenkte jeg skulle være genial og være Norge, få med engelskmennene og amerikanerene og KNUSE Hitler og gjengen hans! Alt gikk bra utenom at Norge ble okkupert av Tysklanf :angry: . Det tok jo tiår før en tanks eller et fly ble ferdig bygd, og selv med god hjelp fra mine allierte, hadde jeg ikke forsvar eller noe. Alt tar sååååå lang tid. Ca 1000. Spillet suger. Basta.

du kunne ikke tenkte deg å sende det til meg da? :D:D

det er jo et konge spill, elsker hele serien, Europa Universalis f.eks. KONGE spill!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Civilization: Call to Power (for dem som husker det 98-99) - Hadde spillet en uke før en kamerat skulle bryte kopisperren og lage noen kopier. Dessverre ble han drept noen dager senere, så det spillet fikk jeg aldri tilbake. :cry:

Jeg må være kald, siden jeg flirte faktisk av ironien i den situasjonen :p Hvorfor dro du ikke bare bort til foreldrene og spurte om å få hente det?

 

men men, kondolerer :yes:

Lenke til kommentar

Kjøpte Tomb Raider 3 for mange mange år siden. Det var bortkastet det.

 

MEN hvorfor kjøpe spill når man kan laste ned. Er ikke sikker på om man får ferie hvis man legger ut slike addresser her så jeg står over. Men man kan laste ned på lan partys og hos venner som har det. Man har jo IRC, DC og BitTorrent. Kazaa hvis det er ikke noe håp på de andre programmene eller hos en venn eller på et lan.

 

Håper jeg ikke får ferie. :no:

Lenke til kommentar

Hmm.... for min del så har jeg sløst mest penger på arkadespill og da spesiellt et spill som het ghost n goblins eller var det ghouls n goblins ?? vell vell tilbrakte mangfoldige timer foran arkademaskinen med dette i min barndom og brukte mye mer penger på det ene spillet enn om jeg skulle kjøpt 4-5 fullpris spill i dag .

 

De fleste her er kanskje så unge at de ikke vet hva jeg snakker om ??

 

Dette var kanskje litt off topic da de fleste ser ut til å snakke om spill til pc så for å holde meg innenfor temaet så kan jeg nevne at jeg kjøpte pc spillet Battlespire (fra Elderscrolls serien ja) til fullpris( bloodpris) hos en lokal spillforhandler for noen år tilbake

 

- fikk ikke spillet til å virke skikkelig på pc en min ,bare hakka og kræsja så jeg kjøpte ny pc til 15 0000 kr bare for å oppdage at spillet var nesten like håpløst å spille på den dohh.. :wallbash:

 

 

Fikk aldri spillt mer en en time på det spillet sammenhengende før det kræsja

 

tragisk men sant :ermm:

Lenke til kommentar
Størsye drittet? hmm? Det må være Lord of the rings : Fellowship of the ring.Makan til møkkaspill ska du lete lenge etter. Tror jeg skal grave det ned i hagen,m så andre slipper og oppleve det ******* drittspillet! :mad:

Jeg må si meg helt enig i at Fellowship of the Ring er et av tidenes dårligste spill :scared:

 

Allikevel så var det verdt bryet med å laste det ner fra nettet, ettersom det var "bitte litt" kjekt de første 30 minuttene jeg spilte det :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hearts Of Iron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

Drittspillet kostet meg 319 kroner, og ble solgt et par dager etterpå til Spiderman for en hundrings (da bruktbodene ikke ville ha det, som jeg skjønner ganske godt)

 

Dum Espen, :wallbash: dum Espen, :wallbash: dum Espen :wallbash:

Det er jo kjempegøy hvis du har tålmodighet til å sette deg inn i det!

Skjønner ikke helt.... Kunne sitte flere timer, uten å skjønne poenget med spillet. Tenkte jeg skulle være genial og være Norge, få med engelskmennene og amerikanerene og KNUSE Hitler og gjengen hans! Alt gikk bra utenom at Norge ble okkupert av Tysklanf :angry: . Det tok jo tiår før en tanks eller et fly ble ferdig bygd, og selv med god hjelp fra mine allierte, hadde jeg ikke forsvar eller noe. Alt tar sååååå lang tid. Ca 1000. Spillet suger. Basta.

Grunnen for at du syns at spillet suger, er kanskje fordi det var litt for avansert for deg, (No offence RatmFan)

Endret av Slegga
Lenke til kommentar

Dette var kanskje litt off topic da de fleste ser ut til å snakke om spill til pc så for å holde meg innenfor temaet så kan jeg nevne at jeg kjøpte pc spillet Battlespire (fra Elderscrolls serien ja) til fullpris( bloodpris) hos en lokal spillforhandler for noen år tilbake

 

- fikk ikke spillet til å virke skikkelig på pc en min ,bare hakka og kræsja så jeg kjøpte ny pc til 15 0000 kr bare for å oppdage at spillet var nesten like håpløst å spille på den dohh.. :wallbash:

150 000? :ermm:

Lenke til kommentar

Dette var kanskje litt off topic da de fleste ser ut til å snakke om spill til pc så for å holde meg innenfor temaet så kan jeg nevne at jeg kjøpte pc spillet Battlespire (fra Elderscrolls serien ja) til fullpris( bloodpris) hos en lokal spillforhandler for noen år tilbake

 

- fikk ikke spillet til å virke skikkelig på pc en min ,bare hakka og kræsja så jeg kjøpte ny pc til 15 0000 kr bare for å oppdage at spillet var nesten like håpløst å spille  på den  dohh..  :wallbash: 

150 000? :ermm:

Hehe..Er det så nøye om folk skriver feil, trenger ikke å 'scanne' hver post for norsk feil?

 

:blink:

Lenke til kommentar
Hehe..Er det så nøye om folk skriver feil, trenger ikke å 'scanne' hver post for norsk feil?

Ja, det er det.

Menmen, jeg kjøpte et spill som het "River World". Oioioi. Etter det har jeg holdt med _langt_ unna alt som det står Cryo på :no: Selv om det bare var 79,-, så var det de mest bortkastede pengene noensinne. Punktum.

 

Ps. Norskfeil er skrevet feil.. :devil:

Lenke til kommentar
Civilization: Call to Power (for dem som husker det 98-99) - Hadde spillet en uke før en kamerat skulle bryte kopisperren og lage noen kopier. Dessverre ble han drept noen dager senere, så det spillet fikk jeg aldri tilbake.  :cry:

Kondolerer, men jeg må bare:

 

Slikt går det når du driver med piratkopiering!

Produsentene tok han :p

Lenke til kommentar
Civilization: Call to Power (for dem som husker det 98-99) - Hadde spillet en uke før en kamerat skulle bryte kopisperren og lage noen kopier. Dessverre ble han drept noen dager senere, så det spillet fikk jeg aldri tilbake.  :cry:

Kondolerer, men jeg må bare:

 

Slikt går det når du driver med piratkopiering!

Produsentene tok han :p

Ikke tull med slikt. Er for alvorlig til og tulle med..

Selvom hele greia hadde ett snev av humor og lett kunne mistolkes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...