Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye artig å lese her, en del spill som blir nevnt som jeg mener ikke har noe her å gjøre men... Dem om det.

 

Har jo dessverre noen svidde Camilla Colletts vagt i minne.

 

 

Tragiske kjøp

- Command & Conqurer Tiberian Sun. -549,-

Media... ALLE snakket om hvor bra dette spillet ble, ALLE pre-omtaler sa det ville bli det feteste RTS spillet på lang tid.

Var det bra? NEI, Ble det det feteste RTS spillet evah? NEI.

 

- Ultimate strategi pack (Sierra). -499,-

Fikk anskaffet Caesar III på en litt ufin måte, og likte det kjempe godt. Når jeg så det spillet i butikken, bundlet med Pharaoh og Zues, var det ingen tvil. Dette måtte jeg ha.

Synd at de alle egentlig er 99% like...:roll:

 

- The Sims (hovedsaklig expansion packs) ~1500,-

Kjøpte The Sims, og gledet meg over dette enkle, men avhenginghetsskapende spillet.

Elsket bygge delen, hatet "sim" delen. Kjøpte tilogmed to-tre expansion pack i håp om at disse ville fikse noen features som "Gå-på-do-og-bruke-en-time" men akk...

Synd egentlig.

 

- Delta Force 2 -449,- (Pluss renter, siden det tok nesten 3 år å få spilt det.)

Jada... 1'ern var jo genial, men 2'ern :nei: Spillet krevde en maskinvare som tilogmed dagens PC'er vil få problemer med. Ingen som jeg kjente hadde boks som taklet dette når det kom ut. Nå i etterkant har jeg jo fått utbedret boksen noget, kun for å finne ut at spillet er elendig.

 

 

Tilsynelatende tragisk, men den gang ei

 

- StarCraft / Star Wars Rebellion

Narvesen, togstasjon, 1000-lapp i lomma, skal tilbake på hybelen... To spill samtidlig. Det i seg selv er en dårlig idé. StarCraft hadde jeg hørt lite om, men det var tøffe bilder på baksida. Star Wars Rebellion er jo.. Tja, Star Wars :D

Ville spille Rebellion, men fikk det ikke til :dontgetit: . Det hittil eneste spillet jeg var nødt til å lese den 100 siders manualen på. Nå derimot, er det jo genialt!

 

- Grim Fandango

På den tiden dette kom, hadde få hørt om det. Jeg tok sjangsen, men forsto nok en gang lite. (Var så vidt teenager :) ) Ingen av mine kamerater syntes det var bra heller, så jeg puttet det i skuffen. Tok 3 måneder, så fikk jeg høre at dette var kjempekult, og det var det.

Lenke til kommentar

ser at mange av dere sier:

 

"spilte det i 1-5 minutter,så føyk det i dass"elns.

 

man kan jo ikke dømme et spill etter man har spilt i 1-5 minutter,jeg har nesten aldri spilt et spill der moroa har begynt helt fra første stund.hadde alle dømt et spill ut av 5min.,hadde jo alle sagt at Half-Life var den verste dritten de hadde spilt,for på Half-Life sitter man på det j***a toget i 2min. for så å surre rundt for å finne en stygg drakt.

 

så merk dere mine store ord:spill spillet lengre,og opplev at de fleste spill ikke er så verst.

 

men jeg må si meg enig i at mange av spillene dere nevner er møkkaspill som må kastes i dass.

 

og en ting til,mange av dere sier at dere aldri skulle kjøpt PSone og N64,og spill til de,for dere synes at spillene har så j***ig dårlig grafikk og gameplay.jeg kan vedde på at dere ikke syntes det da dere satt og spilte PSone og N64 for mange år siden.for da var jo grafikken til PSone og N64 noe av det beste og få.mange av dere synes også at gameplayet til f.eks. Mario64 var så sinnsykt barnslig.men mange av dere var jo sikkert ikke så gamle.så det er først nå i ettertid at dere synes det.

 

SKJERP DERE! :mad:

 

^EDIT^

Skriveleif

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar

Turok 2 til N64... :thumbdown:

Fikk veldig fine reviews overalt, men spillet var overhodet ikke noe å rope hurra for. Fin grafikk ja, veldig fine modeller og detaljer av kropsdeler man kan skyte av.

Men hele opplegget med å løpe rundt i laburint aktige baner og finne nøkler osv. er virkelig hat. Gøy i Duke nukem, Doom og Quake tiden, men når spillet kom etter Goldeneye, Så blir det veldig tamt.

Brukte 800 kr på det spillet, så tvinga meg selv i å klare det. Rett og slett fordi jeg var bitter på alle pengene jeg hadde brukt.

Men ufattelig orginale våpen hadde Turok 2, det skal de ha ;)

Lenke til kommentar

Vel...eh...*kremt*...jeg kjøpte ikke så mange spill originalt før jeg da...hehe...

Jaja, jeg kan finne mange gamle spill som jeg har kjøpt originalt, men jeg kan bare nevne det siste spillet jeg kjøpte som er en "total waste of my Camilla Collets":

 

*SOLDNER!!!!!

IKKE MISSFORSTÅ!!! jeg synes Soldner er et greit nok spill (når patchene strømmer inn), men nå er det totalt uspillelig!!!

I tillegg kostet det en halv tusenlapp!

Ingen spill er verd så mye cash!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...