micro99sAe Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Jeg har sendt en e-mail til [email protected] og fått en bekreftelse om at min melding er mottatt, men det ble ingen svar i en hel måned. Jeg sendte en e-mail til for å minne dem om min forrige melding, og da fikk jeg også en bekreftelse tilbake. Nå har det gått to uker siden den siste e-mailen og fortsatt ingen svar. Er dette vanlig? P.S. feil i tittelen, så dumt at det ikke går an å rette Endret 17. september 2019 av micro99sAe Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Hva og ta kontakt med skolen direkte? Enten har de glemt av eposten eller så er det teknisk problemet med å sende epost til riktig person anbefaler å ta direkte kontakt med skolen. Så ungår du problemet. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Det er ikkje ein fast frist for når skulen må svare, men etter forvaltningsloven § 11 a så skal forvaltningsorganet forberede og avgjere saka utan ugrunna opphold.Og at dersom det er venta at det vil ta uforholdsmessig lang tid å gi svar så skal forvaltningsorganet snarast mogleg gi eit foreløpig svar, om mogleg med ei estimert tidsramme for behandling. Sjølv om det ikkje er lovfesta som eit krav, så er det mange forvaltningsorgan som operer med at det skal sendast ut foreløpig svar dersom henvendinga ikkje kan svarast ut innan ein månad. Dersom du har venta 7-8 veker utan å få eit einaste svar anna enn ei stadfesting på at skulen har motteke eposten så er det godt innanfor å ringe for å spørre direkte om når du kan forvente svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå