G Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 https://itavisen.no/2019/09/16/na-blir-wi-fi-raskere/ På tide. Spørs om min mobil får WiFi-6. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Hvorfor trenger du wifi 6 på mobil telefonen? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 https://itavisen.no/2019/09/16/na-blir-wi-fi-raskere/ På tide. Spørs om min mobil får WiFi-6. clickbaitavisen jo https://www.digi.no/artikler/na-er-den-nye-wi-fi-standarden-offisielt-lansert/474161 Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Tror ikke det holder med programvareoppdatering for å få WiFi 6, så hvis mobilen din ikke støtter det i utgangspunktet vil den nok ikke få det heller. Lenke til kommentar
G Skrevet 18. september 2019 Forfatter Del Skrevet 18. september 2019 (endret) clickbaitavisen jo https://www.digi.no/artikler/na-er-den-nye-wi-fi-standarden-offisielt-lansert/474161 Joda. Men, når Tek.no helst skriver om EL-biler og støvsugere så har jeg nå endelig sett meg lei på det VG-tullet til Tek.no Det er jo IT-hardware som er litt interesse hos meg så.. Sørgelig at Hardware.no ble til VG sin Tek.no Itavisen er jo ofte tidligst ute her i landet på IT-nyheter tross click-bait eller hva slags følelser folk måtte ha til det. Det er rimelig reklamebefengt hos Itavisen også. Jeg har også vært av den typen som har holdt meg lenge nok vekk i fra Itavisen. Men nå kommer jeg til å følge Itavisen mer enn Tek.no. Har gitt opp Tek.no i fra september 2019. Kommer til å besøke de, men de er latterlig trege med IT-nyheter hos Tek.no Dessuten så kan man se på Tek.no omtrent som en reléstasjon av det som foregår på andre norske sider, fordi de er en "kopimaskin" uten sidestykke. Tek.no driver med svært lite eget journalistisk arbeid rundt IT-nyheter føler ihvertfall jeg. Ihvertfall sånn igjennom brorparten av året. Det hender jo de sender noen ut til større begivenheter, men det gjør jo mange andre også. Da glimrer Tek.no til med noe IT-aktig. Ellers går det i EL-biler, dingsebomser for hjemmet og nå og da en Apple-nyhet når det finnes. For Apple er de glad i hos Tek.no. De har jo heller ingen valg, da det er ei greie som folk er interessert i å lese om uansett. Men Apple gir sjeldent ut nytt utstyr, og man kan neppe basere IT-nyhetssatsingen sin på et selskap alene, som f.eks. Apple. Endret 18. september 2019 av G 3 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Tror ikke det holder med programvareoppdatering for å få WiFi 6, så hvis mobilen din ikke støtter det i utgangspunktet vil den nok ikke få det heller. Må vel i så tilfelle være at de har brukt hw som støtter det, men i utgangspunktet begrenset seg til WiFi 5. Men er nok tvilsomt. HW-støtte må uansett være på plass. WiF 6 har nok ikke all verdens betydning for de fleste. Den som kan være mer revolusjonerende nå knyttet til WiFi-utviklingen er Wifi 6 over 6 GHz-båndet, noe man håper det åpnes opp for i 2020 i EU og USA. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Joda. Men, når Tek.no helst skriver om EL-biler og støvsugere så har jeg nå endelig sett meg lei på det VG-tullet til Tek.no Det er jo IT-hardware som er litt interesse hos meg så.. Sørgelig at Hardware.no ble til VG sin Tek.no Itavisen er jo ofte tidligst ute her i landet på IT-nyheter tross click-bait eller hva slags følelser folk måtte ha til det. Det er rimelig reklamebefengt hos Itavisen også. Jeg har også vært av den typen som har holdt meg lenge nok vekk i fra Itavisen. Men nå kommer jeg til å følge Itavisen mer enn Tek.no. Har gitt opp Tek.no i fra september 2019. Kommer til å besøke de, men de er latterlig trege med IT-nyheter hos Tek.no Dessuten så kan man se på Tek.no omtrent som en reléstasjon av det som foregår på andre norske sider, fordi de er en "kopimaskin" uten sidestykke. Tek.no driver med svært lite eget journalistisk arbeid rundt IT-nyheter føler ihvertfall jeg. Ihvertfall sånn igjennom brorparten av året. Det hender jo de sender noen ut til større begivenheter, men det gjør jo mange andre også. Da glimrer Tek.no til med noe IT-aktig. Ellers går det i EL-biler, dingsebomser for hjemmet og nå og da en Apple-nyhet når det finnes. For Apple er de glad i hos Tek.no. De har jo heller ingen valg, da det er ei greie som folk er interessert i å lese om uansett. Men Apple gir sjeldent ut nytt utstyr, og man kan neppe basere IT-nyhetssatsingen sin på et selskap alene, som f.eks. Apple. Hva har Tek med dette å gjøre? Lenke til kommentar
G Skrevet 18. september 2019 Forfatter Del Skrevet 18. september 2019 Hva har Tek med dette å gjøre? Nja, de har jo en del clickbait-overskrifter selv da Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Nja, de har jo en del clickbait-overskrifter selv da Men hva har de med dette å gjøre? Lenke til kommentar
G Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Du som begynte å snakke noe om clickbait da.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Joda. Men, når Tek.no helst skriver om EL-biler og støvsugere så har jeg nå endelig sett meg lei på det VG-tullet til Tek.no Det er jo IT-hardware som er litt interesse hos meg så.. Sørgelig at Hardware.no ble til VG sin Tek.no Itavisen er jo ofte tidligst ute her i landet på IT-nyheter tross click-bait eller hva slags følelser folk måtte ha til det. Det er rimelig reklamebefengt hos Itavisen også. Jeg har også vært av den typen som har holdt meg lenge nok vekk i fra Itavisen. Men nå kommer jeg til å følge Itavisen mer enn Tek.no. Har gitt opp Tek.no i fra september 2019. Kommer til å besøke de, men de er latterlig trege med IT-nyheter hos Tek.no Dessuten så kan man se på Tek.no omtrent som en reléstasjon av det som foregår på andre norske sider, fordi de er en "kopimaskin" uten sidestykke. Tek.no driver med svært lite eget journalistisk arbeid rundt IT-nyheter føler ihvertfall jeg. Ihvertfall sånn igjennom brorparten av året. Det hender jo de sender noen ut til større begivenheter, men det gjør jo mange andre også. Da glimrer Tek.no til med noe IT-aktig. Ellers går det i EL-biler, dingsebomser for hjemmet og nå og da en Apple-nyhet når det finnes. For Apple er de glad i hos Tek.no. De har jo heller ingen valg, da det er ei greie som folk er interessert i å lese om uansett. Men Apple gir sjeldent ut nytt utstyr, og man kan neppe basere IT-nyhetssatsingen sin på et selskap alene, som f.eks. Apple. Er enig med deg der. 100% Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 WiF 6 har nok ikke all verdens betydning for de fleste. Den som kan være mer revolusjonerende nå knyttet til WiFi-utviklingen er Wifi 6 over 6 GHz-båndet, noe man håper det åpnes opp for i 2020 i EU og USA. Ikke enig. For gamere kan OFDAM moduleringen i WiFi 6 bety at gaming over WiFi endelig funker bra! Betyr at sjansen for "lag spikes" nesten forsvinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå