EIRIKgamer1 Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Jeg har holdt aktivt på med Fortnite lenge, og deltar fast på en E-Sport gruppe med flere faste treninger i uka. Jeg ønsker satse, delta på turneringer og konkurrere. Nå har jeg fått ett YouTube team med meg, og en kompis. Vi trenger bare fler spillere i klanen vår! Kriterier for å bli med er at du har egen YouTube kanal og Discord der vi kan skrive regler i, chatte, osv. Du må være seriøs, og ha tid til å være med på treningene vi setter opp. Er dette noe av interesse, så si ifra her...!! Lenke til kommentar
Stepanpro10 Skrevet 11. april 2020 Del Skrevet 11. april 2020 EIRIKgamer1 skrev (På 16.9.2019 den 19.58): Jeg har holdt aktivt på med Fortnite lenge, og deltar fast på en E-Sport gruppe med flere faste treninger i uka. Jeg ønsker satse, delta på turneringer og konkurrere. Nå har jeg fått ett YouTube team med meg, og en kompis. Vi trenger bare fler spillere i klanen vår! Kriterier for å bli med er at du har egen YouTube kanal og Discord der vi kan skrive regler i, chatte, osv. Du må være seriøs, og ha tid til å være med på treningene vi setter opp. Er dette noe av interesse, så si ifra her...!! Hei . Vi kan prøve spille sammen . Inv. Sub Slayer_slow Lenke til kommentar
David Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) eg er enn profesjonell i cs go og i fortnite eg har søkt på noe claner dem har ikke svart er det mulig å få bli med på enn trening send Gmail. [email protected] Endret 6. august 2020 av David Lenke til kommentar
Splyx Skrevet 21. desember 2020 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg joiner vis jeg får lov discord: Splyx is Santa.#8441 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå