anderslien Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Jeg har nettopp byttet en skumringssensor. Jeg trodde jeg hadde koblet den riktig, men får ikke noe liv i den når jeg trykker på test knappen. Kan noen hjelpe? Første bilde er slik den gamle var koblet og siste bildet er slik den nye er koblet. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 16. september 2019 Forfatter Del Skrevet 16. september 2019 Bilde 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) Synes det ser ut som den nye må ha nøytral også koblet fra sensor til lampe. Edit: Hvilken ledning går til lampe? Brun eller sort? På den gamle ser det ut som brun er til lampe (L') og sort er faseleder (L). Med mindre jeg surrer. Mange år siden jeg hadde elektro. Edit2: Du har koblet ny og gammel forskjellig. Endret 16. september 2019 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Som du ser på bildene dine ditt er symbolene i forskjellig rekkefølge. Du har forvekslet den blå og den brune. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Ring elektriker så fikser han det fint, så får du det også lovlig. 5 Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Som du ser på bildene dine ditt er symbolene i forskjellig rekkefølge. Du har forvekslet den blå og den brune. Jeg har prøvd å switche om det uten at det hjalp. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Ingen av lederne på riktig plass, godt jobbet... Et fint eksempel på at det er lurt kontakte fagfolk.. Svart L inn, blå N inn, brun L ut. 2 Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Ingen av lederne på riktig plass, godt jobbet... Et fint eksempel på at det er lurt kontakte fagfolk.. Svart L inn, blå N inn, brun L ut. Da fungerer det. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå