Gå til innhold

kabinett til vannkjøling

Anbefalte innlegg

Jeg er nå lei monster kabinettet mitt og er på jakt etter et så lite som mulig kabinett med plass til vannkjøling av CPU, GPU og NB og dual radiator til rundt tusen penger.

jo flere 120mm plasser det er jo bedre er det.

men det må være fra microplex.

Jeg har jo selvfølgelig vært der og sett etter, men lurte bare på litt erfaringer og om noen har noe å anbefale

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den er nok i største laget...

vet at det ikke er så mange med plass til 120mm, men jeg har tenkt til å feste radiatoren i taket så der blir det to og så en i døra, er det så plass til en i fronten så holder det. har blitt litt forelska i Lepont kabinettene, men er litt redd for at de kan være litt for små?

hvis du er interessert i mitt gamle kabinett så er jeg ganske lei det nå så det skal nok selges ja. men husk at det er temmelig stort! ta kontakt på [email protected]

Lenke til kommentar

personlig så har jeg Chieftec scorpio fulltower, der er det plass til en ac 360 radiator i toppen, og med litt saging og slikt, så skal det vere mulig å montere 1-2 vifter bak front-dekselet, og kansje 2-3 i sidedøra (120 allt seff)

også kan du montere pumpe/tank oppå psu, der er det godt med plass... :thumbs:

Kan jo bytte da.. (skremme mamma litt :D:yes: )

Endret av The Helper
Lenke til kommentar
ja det er nok et veldig praktisk kabinett, men liker ikke utseende og så er det så standard. syntes alle har det. tror nok jeg skal prøve med Lepont og heller kaste ut litt av vannkjølinga

enig, alle har det.... før jeg kjøpte det så "mobbet" jeg folk som hadde chieftec... men det er så bra gjennomført..

ja, vist du får plass i ett lepont, så er det ingenting å nøle på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...