Gå til innhold

Dale ber utleierne rydde i elsparkesykkelkaos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som vil fungere, er "laddepunkter", der de må parkerast/hentast. Det vil føre til:
A. De blir ikkje spredt utover hele byen.

B. De blir laddet på stedet, istedenfor flere biler kjører rundt 24/7 og forurenser noe enormt. Pdd er utleie e-spark noe av det verste innen miljø, mtp lage/levetid/oppladning (måten det blir gjort på).

Lenke til kommentar

Det som vil fungere, er "laddepunkter", der de må parkerast/hentast. Det vil føre til:

A. De blir ikkje spredt utover hele byen.

B. De blir laddet på stedet, istedenfor flere biler kjører rundt 24/7 og forurenser noe enormt. Pdd er utleie e-spark noe av det verste innen miljø, mtp lage/levetid/oppladning (måten det blir gjort på).

 

Dette er interessant, ja. Min HX X7 (og et par andre modeller) har utskiftbart batteri. De tar ikke stor plass. Det burde være mulighet for å bygge ladestasjoner med ganske stor kapasitet, altså til mange slike batterier for slike modeller. Bare å bygge låsbare skap med ladeplugg inni. Ville helt sikkert ikke vært vanskelig å bygge noen litt større lagringsplasser hvor man kunne satt hele (nedlagte) elsparkesykkelen inni, samtidig som den for eksempel ladet. De kan være vanskelige å låse fast, og de er sårbare for å bli stjålet, og også sabotert. Tar man ikke med seg batteriet kan det fort bli stjålet.

 

Så ja, det er et uutnyttet potensial. Problemet er vinteren, og regnvær. Dette er ikke pålitelig nok for folk som skal jobbe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...