Niklasp Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 De første brukerne har fått tilgang til V10.Enorm Tesla-oppdatering på vei – dette er nytt Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 De må jobbe med brukeropplevelsen for biler fra før 2018. Det begynner å gå tregt nå.. 7 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) De må jobbe med brukeropplevelsen for biler fra før 2018. Det begynner å gå tregt nå.. Går greit i vår 2015-mod med MCU1. Etter siste oppdatering, 2019.32.2.1, ble det imidlertid meget smooth. Litt smålugging har det vært tidligere, men ingenting sjenerende og ikke såpass at det er "vanskelig å bruke". Endret 16. september 2019 av Klykken- Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 De må jobbe med brukeropplevelsen for biler fra før 2018. Det begynner å gå tregt nå..Går greit i vår 2015-mod med MCU1. Etter siste oppdatering, 2019.32.2.1, ble det imidlertid meget smooth. Litt smålugging har det vært tidligere, men ingenting sjenerende og ikke såpass at det er "vanskelig å bruke". Min 2018-modell føles utdatert pga MCU1. Dette er første gang jeg er misfornøyd med noe i bilen min. 1 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 De må jobbe med brukeropplevelsen for biler fra før 2018. Det begynner å gå tregt nå..Går greit i vår 2015-mod med MCU1. Etter siste oppdatering, 2019.32.2.1, ble det imidlertid meget smooth. Litt smålugging har det vært tidligere, men ingenting sjenerende og ikke såpass at det er "vanskelig å bruke". Min 2018-modell føles utdatert pga MCU1.Dette er første gang jeg er misfornøyd med noe i bilen min. Enig. Det tar fra et ellers fantastisk infotainmentsystem. Det er akkurat innafor nå, men ikke noe Ipad-respons akkurat. 2 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Hvordan ligger det an med evnen til å gjenkjenne brannbiler og andre gigantiske stillestående objekter? Versjon 11 ? 6 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Hvordan ligger det an med evnen til å gjenkjenne brannbiler og andre gigantiske stillestående objekter? Versjon 11 ? Konstruktivt. 4 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Hvordan ligger det an med evnen til å gjenkjenne brannbiler og andre gigantiske stillestående objekter? Versjon 11 ? Konstruktivt. Han spurte ett spørsmål, ett helt gyldig spørsmål som er relevant til saken, mens du .. Du kom bare for å være frekk. Tenk, neste gang. 8 Lenke til kommentar
3VOEADCN Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Et bilspill i bilen hadde gjort seg. Ratt og pedaler som ekstra spillutstyr finnes jo der allerede. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Complexity Skrevet 16. september 2019 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2019 Et bilspill i bilen hadde gjort seg. Ratt og pedaler som ekstra spillutstyr finnes jo der allerede. Model 3 har hatt bilspill i lang tid allerede, og man spiller det med ratt og pedaler. 10 Lenke til kommentar
-3S41M8NN Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 "Hungry" og "Feeling lucky" er på plass i navigasjonen. Siden disse nyttige funksjonene er på plass regner jeg med at waypoints er ordnet også? Eller må man avbryte navigasjonen for å kjøre innom disse fantastiske severdighetene? "Hungry" ser jeg kan være nyttig. Lurer på om den finner et sted langs ruten man har lagt inn i navigasjonen, eller om en tar en 5 km avstikker fordi det er nærmere enn kafeen som ligger 9 km nedover motorveien (hvor man skal forbi uansett) Lenke til kommentar
3VOEADCN Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Et bilspill i bilen hadde gjort seg. Ratt og pedaler som ekstra spillutstyr finnes jo der allerede.Model 3 har hatt bilspill i lang tid allerede, og man spiller det med ratt og pedaler. Det skulle norske Think ha tenkt på. Lenke til kommentar
missi Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Endelig kommer det superviktige og kritiske spilloppdateringer! 3 Lenke til kommentar
missi Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Hvordan ligger det an med evnen til å gjenkjenne brannbiler og andre gigantiske stillestående objekter?Versjon 11 ? Alle Tesla har jo hatt alt maskinvaren de trenger for FSD i flere år nå. Helt siden AP2! /s 1 Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Tar de kvalitetshoppet OTA også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Har de en horny valg også på menyen? Tesla eiere må jo som kjent kjøpe seg hudkontakt over there. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Har de en horny valg også på menyen? Tesla eiere må jo som kjent kjøpe seg hudkontakt over there. Huh? Tesla har Romance Mode om det var det du tenkte på. https://youtu.be/Suauu-qk8zo Lenke til kommentar
0SMOO4WU Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 De må jobbe med brukeropplevelsen for biler fra før 2018. Det begynner å gå tregt nå..Går greit i vår 2015-mod med MCU1. Etter siste oppdatering, 2019.32.2.1, ble det imidlertid meget smooth. Litt smålugging har det vært tidligere, men ingenting sjenerende og ikke såpass at det er "vanskelig å bruke". Min 2018-modell føles utdatert pga MCU1.Dette er første gang jeg er misfornøyd med noe i bilen min. Har en desember 2018 TMX, betyr det at eg har MCU1 trur du? Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 "At løsningen krever WiFi-tilkobling setter imidlertid trolig en demper for brukbarheten for mange." Neppe, det tar da maks 10-15 sekunder å dele wifi fra telefonen og koble bilen til den. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 "At løsningen krever WiFi-tilkobling setter imidlertid trolig en demper for brukbarheten for mange." Neppe, det tar da maks 10-15 sekunder å dele wifi fra telefonen og koble bilen til den. Er der ikke plass for sim-kort i denne bilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå