Gå til innhold

Hva må til?

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Leser mange kommentarer her som klager på at mobilprodusentene ikke kommer med noe nytt.

Men hva er det egentlig du trenger?

Hva er det du må ha i din neste mobil som ikke allerede finnes? For at du skal bli fornøyd og endelig tenke at "nå har jeg alt jeg trenger i en mobil", hva er det som skal til? 

Har vi blitt så bortskjemte at om kruttet ikke finnes opp på nytt 2 ganger i året så er vi skuffet over utviklingen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ingen som klager over at flaggskipene ikke er god nok, som samtidig klager på manglende utvikling. Problemet er at fjorårets flaggskip er praktisk talt like bra.

La oss se på Samsung S8 og S10:

S10 har litt bedre batteri.

S10 har litt bedre kamera, spesielt om du går inn i appen og velger zoom eller vidvinkel.

S10 er betraktelig raskere til å regne ut 1 million siffer av pi.

S10 har litt bedre høyttaler.

La meg minne på at S8 kom ut i 2017, den eneste grunnen til å være skeptisk til den i dag er fordi Samsung vil stoppe software-oppdateringer til den om et års tid.

Lenke til kommentar

S10 er betraktelig raskere til å regne ut 1 million siffer av pi.

:wee:

Nei, altså... jeg skulle gjerne sett at det ble lagt ned mer ressurser i å forske frem -mye- bedre batterier enn vi har i dag. Mobilprodusentene finner på det utroligste for å selge nye modeller, jeg er sikker på at det er ca tusen funksjoner i telefonen min som jeg ikke har oppdaget enda, men fremdeles må jeg lade hver dag. 

En telefon som måtte lades en gang i uka, selv om jeg brukte den 3-4 timer om dagen, det hadde vært noe det!

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...