Skyggespilleren Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Ville ikke bekymret meg så mye. Dette er vel et typisk (og noe barnslig) utsagn for noen som vil teste deg. ..Når det er sagt, er vel dette noe som blir skrevet av folk som ikke nødvendigvis har hatt så positive erfaringer med forelskelser. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2019 Forfatter Del Skrevet 19. september 2019 Siste nytt her nå er at jeg ble noe utålmodig da hun ble veldig stille etter hun avlyste planene våre onsdagskvelden. Jeg ble noe urolig og tenkte med meg selv; Vil jeg noe med denne jenta? Ja, jeg vil jo det. Så jeg tenkte at jeg ville være ærlig og real med henne så jeg sendte hun en sms hvor jeg sa jeg så kjærestepotensial i henne og at jeg liker kontakten med henne osv.Hun svarte woah, at hun ble glad for å høre det, men at hun ikke visste om hun var klar for noe seriøst enda, men at hun likte meg veldig godt og likte være med meg og vil fortsette med det. Noe som jo var en lettelse. Jeg forklarte at vi ikke trenger stresse og at jeg liker tempoet vi kjører om dagen.Vi er begge litt busy om dagen, men vi skal ses søndag og det blir nok veldig bra! Gleder meg. Anonymous poster hash: 526af...5a1 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Rolig nå. Ta det som det kommer. Liker hun deg, går det veien. Apropos smilefjesene, tolker jeg de heller dit at hun uttrykte at hun var oppgitt over seg selv i den samtalen - for at hun spurte litt dumt. Anonymous poster hash: 7a443...4a2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå