DraZeN Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Nå er det ikke lenge før posten dropper innom med mitt nye logitech z2200 , er dette et høytalersett man burde spille inn? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Oi. Detter begynner eg og å lure på. Skal bestille z2200 inatt faktisk. Anyone? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jeg ville vel kansje ha spilt dem litt forsiktig i starten, ikke bånn guffe med en gang burde man gjøre med alle høytalere egentlig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ka betyr i starten? De første 10minutene eller? Hehe er så utolmodig. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 jeg ville spilt litt rolig sånn 10 timer kansje før jeg guffer opp fullt siden da får subben kjørt seg inn litt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 10 timer!!!? Har hørt om å spille inn men....helsiken. Ka skjer hvis eg ikke spiller den inn? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Mine kommer vel imorgen eller på mandag, forbannet å bå i nord-norge , tar så lang tid før posten kommer. Jaja , får vel spille forsiktig enn ti timer men etter det så blir det tykjeliv på bygda ^^. Og ikke kom å si at jeg ikke klarer å vekke naboen med det settet for det klarer jeg ikke uansett. Skal du klare det her jeg bor må du et med en 6-700 000 Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Bare spill fornuftig. inspilling vil si at anlegget låter bedre etterhvert bare. Trenger ikke "kjøre inn" som en moped akkurat. Men du trenger vel heller ikke å prøve å sprenge de heller da. Bare spill som du har lyst, så blir lyden bedre av seg selv! Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vet om et par stykker som hadde fått nytt HI-FI anlegg, han ene spilte inn anlegget sitt og han andre dro full guffe. Han so dro full guffe har ikke de høyttalerne lengere. De ble sprengt i løpet av en uke. Han so spilte inn anlegget kan dra anlegget sitt like langt som han som sprengte høyttalerne sine, men høyttalerne sprenger ikke. Og en annen ting som skjer er at anlegget vil låte helt fryktlig etterhvert. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har en kamerat med en dyr sub, han spilte den inn i over en uke Men så låter den bra nå også da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er det spesielle lyder man bruker for å spille inn eller er det bare vanlig musikk man hører på? Kor høyt bør man spille de inn? Instillinger osv.... Lenke til kommentar
Golbez Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Høytalere skal spilles inn på 1/4 volum i ca 5 dager for å spille optimalt Endret 28. desember 2003 av Golbez Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 er det fem dager nå plutselig? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er det spesielle lyder man bruker for å spille inn eller er det bare vanlig musikk man hører på? Kor høyt bør man spille de inn? Instillinger osv.... Det enkleste er vel bare å la en haug med ulike mp3'er stå og spille på ikke altfor høyt volum en dag eller to mens du er på jobb eller skole. Eventuelt en variert webradio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå