mobpedersen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg tenkte at jeg skulle fikse opp mitt kjedelige gråe chiftec kabinett, og har en 120x120 sunon vifte på lur. Tenkte å sette den i "topp-lokket" på kabinettet og fant en slik http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKCETMBL. De har også en slik som har klart til en 80x80 vifte og det er jo selvsagt for lite. Men så står det at vinduet er 368x152mm, og da skulle det være god plass til en 120x120 vifte. Men hvis man ser på denne som har klargjort for en 80x80 vifte http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKCETM80BL så tar jo den nesten hele bredden. Hvis jeg kjøper den uten ferdig hull, kan jeg da lage et hull som er stort nok til min 120x120 vifte ?? Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Er det ingen som vet noe om disse ?? Problemet er at jeg har en 120x120 vifta og en 80x80 vifte som jeg skal bruke på disse vinduene. Og jeg har hørt at det er bedre å ha en 120x120 som pumper ut luft enn å ha den i sidedøren å pumpe inn. Er det ingen som har disse vinduene ? send meg gjerne en melding..... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 kan du ikke bare dra til engalssmester å kjøpe litt plexiglass da han kan sikkert skjære ut hullet til deg og? Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Jeg har en slik topp, laget selv og den funker glim. Regulert med Sunbeam og MSI Corecenter ligger jeg på 37grader idle. Kun de to i toppen som så vidt surrer. Bruker den i side-døren når jeg speller etc pga zalman sine passive kjølere uten vifter. Den i døra blåser altså rett på skjermkortet om det ble litt uklart:) Edit: Intel [email protected] Endret 25. desember 2003 av Grimnar Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 dama sier den er for stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå