RunningRiver Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Dama sin tv vil ikke lagre wi-fi passordet. Det driver meg kokkos at jeg eller hu, må sitte å skrive inn wi-fi passordet hver bidige gang vi skal på Netflix! Noen som har denne type tv'en, erfart dette problemet og vet en fiks på dette? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Høres rart ut. Sikker på at det blir lagret og at det ikke bare blir midlertidig fordi prosessen avbrytes på en eller annen måte ? Kan være verdt å oppdatere firmware om dette mulig. Har du modellnummer på TVen ? Lenke til kommentar
RunningRiver Skrevet 16. september 2019 Forfatter Del Skrevet 16. september 2019 Syns det var sjukt merkelig selv! Er liksom ikke noe valg muligheter for å lagre eller noe heller. Vet ikke hvordan det kan avbrytes når vi får wi-fi på tv'en. Skal sjekke om det er mulig med firmware update, hu har tydeligvis hatt denne tv'en i 2 år uten å gjort annet enn å se på tv. Finner ikke modell nummer, jeg er også veldig ukjent med merket TCL. Står lite om det på nett og :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå