chrhans03 Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 (endret) Hei, jeg lurer på hvordan supermoto/enduro jeg kan kjøre. Har lyst på exc men er litt usikker på hvem jeg kan kjøre lovlig med a2 lappen. Vil kunne kjøre uten å måtte tenke på hvor langt jeg har kjørt hele tiden. Og liker ikke helt utseende på 690 smc Endret 15. september 2019 av chrhans03 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 (endret) DRZ 400 er en mulighet. Var bare denne på Finn for øyeblikket. Gått langt, og kanskje noe høy pris. https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=156675088 EDIT: Reglene er ganske simple. Du kan ha maks 35 kW motor, noe som tilsvarer ~46-47 hk. Antall cc på motoren har ingenting å si, så lenge den er innenfor disse kravene. (Men så klart, antall cc vil gjerne også ha noe å si for antallet hestekrefter, men dette varierer). En KTM 690 vil derfor ikke være innenfor kravene på A2, men motorsykler kan nedtunes for å passe. Endret 14. september 2019 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå