Diamond95 Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Jeg har lenge tenkt på å ta en lenger reise til et sted jeg ikke har vært før, men i det siste har disse tankene blitt mer å flytte og bo der i en lenger periode. Så det var en liknende tråd litt lenger ned på forumet er, men vil ikke kapre den, så lager en nye en. steder jeg ser for meg er USA, Bahamas og eller andre steder i Karibien. Curacao er også interessant sted. Innenfor USA sine grenser, så tenker jeg Wyoming, Colorado, Tennessee, Kansas. Sånn typiske "cowboy" stater. Dette er blant annet fordi jeg liker den type kultur og historie. Samme gjelder Nassau som var pirat havn på 1700- tallet. Men uansett, så er jeg nødt til å ha en jobb og leilighet. Noen som vet hvordan kan sikre dette hjemme i fra Norge? Behøver ikke være kjempe god jobb, men nok til å leve på i 1- 2 år. Noen som har forslag til tips og forslag for hvordan gjennomføre dette? Har en god kollega som har flere venner i USA, så skal forhøre meg litt mer med han. Han har bodd der selv i mange år. Kanskje noen av vennene hans trenger en ny ansatt eller kjenner noen som trenger flere ansatte. Selv så har jeg flere års erfaring innenfor byggbransjen og har også en bachelor i samfunnssikkerhet og beredskap. Snakker bra engelsk og lærer nye ting fort. En av grunnene til at jeg har et ønske om dette er at jeg ønsker å oppleve noe nytt. Jeg har bodd i samme lille byen hele livet og kun jobbet og studert. Føler at jeg ikke opplever noe. Nå som jeg er i midten av 20 årene føler jeg at det er på tide og si fuck it og gjøre noe jeg har lyst til. Før jeg vet ord av det, så er jeg 30 år med leilighet, samboer og unge, da er det forsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå