Ursidae Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Har lyst til å prøve meg på noe som dette https://www.youtube.com/watch?v=kUR6_bQLU-E men vil ikke sette en haug med plast inn i ovnen hjemme, tror dere det fortsatt kan gjøres i en mindre skala med fex en varmluftspistol og legge plasten i en metall beholder istedenfor et brett? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Problemet med varmluftpistol er vel distribuering av varme. Det blir veldig varmt ytterst, og plasten innerst har en tendens til ikke å ville smelte. Derav oppkuttinga. Btw: har hørt at bakepulver + lynlim/superlim kan gi en substans som kan brukes som erstatning for bl.a. brukne plastikk-skrueholdere. Har ikke testet dette selv da. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 tenker jo da å smelte ned relativt tynne lag om gangen slik at øverste laget er smeltet før jeg legger på neste.men jeg skjønner hva du mener, får prøve meg frem med varmluft litt, verste som skjer er at jeg må smelte det ned på en annen måte senere... varmluftspistoler er jo bare 170kr på biltema så noe tap er det jo ikke kan alltids bruke varmluft til noe annet på et annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå