AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Tror du glemte å komme med noen argumenter. Ditto. Fatter ikke hvorfor en 38-åring gidder dette. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Ditto. Fatter ikke hvorfor en 38-åring gidder dette. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Dette? Å diskutere på "diskusjon.no" på et tema du startet? Jeg gjør det du ba oss om å gjøre - diskuterer deg og din mannsjåvinisme. Jeg vet at det ikke var det du skrev at du hadde lyst til å gjøre, men det er definitivt det du BURDE gjøre. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Moderatormelding Jeg tenker vi ikke kommer til å komme oss noe lenger med denne tråden, så velger å stenge den før det bare blir krangling Reaksjoner kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 17. september 2019 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg