Shruggie Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Nei. Lykke til med å argumentere for det synet. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Jepp. Stahet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 Jepp. Stahet. Nope, og du er for gammel for dette (men ikke moden nok til å argumentere for deg ennå, det virker litt pinlig). Får ikke flere svar av meg i denne tråden før du viser at du har tatt lærdom av dette. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Generelt en rimelig dårlig idé å invitere noen hjem for en førstedate. Ikke hvis man er en ekte gentleman. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) Generelt en rimelig dårlig idé å invitere noen hjem for en førstedate. Stemmer dette. Gjør oss nervøse. Første date må/burde alltid være offentlig. Dette var skikkelig god dag mann økseskaft. Kan ikke snakke med henne? Overfladisk? Hva i all verden er det du snakker om? ? Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Skjønner at det er ett veldig ukjent fenomen for deg å faktisk prate med kvinner, men det er veldig enkelt og du får som regel svarene du søker når man spør altså! Det å ikke få noe svar er også ett svar i seg selv btw. Greit om hun "alltid" er klar for sex, lager maten og vasker. Da er det en ok deal. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Så hun skal helst være som en hore? Du gidder ikke gi henne noe hvis hun ikke gir deg noe i retur? Som jeg sa igjen; hva er vitsen med å få seg dame da? Har du egentlig lyst på en slave? Høres sånn ut... En aktivitet som koster litt over 200 kr (ingen formue, men dette er en prinsippsak), og det er utenom mat og drikke. Tur eller kaffe forutsetter at man vet at man har nok å snakke om og god kjemi. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Nei, det er kaffen som er den foretrukne førstedate da man kan unnskylde seg når som helst, så fort man vil hvis man syns det er skikkelig kleint og man ikke liker personen. Det er den perfekte førstedate. Den kan vare alt fra 10 min til 9 timer. Nobody knows! Edit: Har faktisk endt opp med å ta en kaffe med en kar som jeg hang med sammenhengende i 9 timer. Var faktisk ikke romantisk men over ecigg, men utrolig koselig og fortreffelig kaffedate! Er fremdeles venner og møttes flere ganger i ettertid. Har også møtt folk som det var null kjemi med i virkeligheten så vi bare ghosta hverandre etterpå Kaffe er perfekt. ## Fire poster på rad slått sammen av ilpostino ## Endret 16. september 2019 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2019 Forfatter Del Skrevet 16. september 2019 Så hun skal helst være som en hore? Du gidder ikke gi henne noe hvis hun ikke gir deg noe i retur? Som jeg sa igjen; hva er vitsen med å få seg dame da? Har du egentlig lyst på en slave? Høres sånn ut... Helt på jordet igjen (!). Jeg er verken for at mannen skal spandere eller at dama skal være tilgjengelig for sex 24/7, må stå for matlagingen og vaskingen. Vi lever i 2019. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Helt på jordet igjen (!). Jeg er verken for at mannen skal spandere eller at dama skal være tilgjengelig for sex 24/7, må stå for matlagingen og vaskingen. Vi lever i 2019. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Har du fortalt det til han som skriver postene dine? For han virker forvirret om dette. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Helt på jordet igjen (!). Jeg er verken for at mannen skal spandere eller at dama skal være tilgjengelig for sex 24/7, må stå for matlagingen og vaskingen. Vi lever i 2019. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Dine innlegg sier noe annet dude. Er som å bli furt over at folk påpeker at himmelen er blå. Du sier rett ut at hvis du skal bruke penger på henne så skal du ha tjenester tilbake i form av sex/matlaging/vasking, hva kaller du det da? ''Naturlig fordelig av oppgavene'' eller noe annet sexist bullshit som du kan gjemme deg bak? 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Si at hun er i Norge nå, og der betaler/deler damer og menn likt. Slenger du ut med penger fordi hun er spesiell mens du ikke betaler for andre damer, så er du ikke særlig prinsippfast. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Ikke hvis man er en ekte gentleman. Din idé av en gentleman stemmer nok ikke helt med hva damene tenker. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Dine innlegg sier noe annet dude. Er som å bli furt over at folk påpeker at himmelen er blå. Du sier rett ut at hvis du skal bruke penger på henne så skal du ha tjenester tilbake i form av sex/matlaging/vasking, hva kaller du det da? ''Naturlig fordelig av oppgavene'' eller noe annet sexist bullshit som du kan gjemme deg bak? Nope, du må nok bare lese igjennom innleggene på nytt. Det med sex, matlaging og vasking var selvsagt ikke seriøst ment. Gud bedre. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Har du fortalt det til han som skriver postene dine? For han virker forvirret om dette. 38, mann. 38. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Din idé av en gentleman stemmer nok ikke helt med hva damene tenker. Mer pisspreik? Kom med et fornuftig motargument eller hold dritten for deg selv. Lenke til kommentar
NiFlex Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Personlig har jeg ingen problem med å spandere. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Nope, du må nok bare lese igjennom innleggene på nytt. Det med sex, matlaging og vasking var selvsagt ikke seriøst ment. Gud bedre. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Folk kan faktisk ikke lese tankene dine. Når du skriver noe online så må du nesten legge ved en /s bak hvis du er sarkastisk for at andre skal skjønne det. Ingen hører tonefall eller noe sånt online heller, hvordan skulle jeg forstå det ut av det blå? Skal jeg ikke ta det du sier seriøst? Jeg kommer ikke til å lære meg telepati dessverre. Would be fucking cool if i did Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 En aktivitet som koster litt over 200 kr (ingen formue, men dette er en prinsippsak), og det er utenom mat og drikke. Tur eller kaffe forutsetter at man vet at man har nok å snakke om og god kjemi. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 En kaffedate gir deg muligheten til å avslutte tidligere om kjemien ikke er der. Man inviterer ikke noen på en aktivitet som koster 200kr og så sier man «du må forresten betale selv, jeg betaler ikke av prinsipp». Du må si fra henne på forhånd at hun må betale selv. Anonymous poster hash: d22e3...9ad 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 En kaffedate gir deg muligheten til å avslutte tidligere om kjemien ikke er der. Man inviterer ikke noen på en aktivitet som koster 200kr og så sier man «du må forresten betale selv, jeg betaler ikke av prinsipp». Du må si fra henne på forhånd at hun må betale selv.Anonymous poster hash: d22e3...9ad Skumlesing er ikke alltid så lurt. Jeg har ikke sagt at hun skal betale for aktiviteten. Rykk tilbake til start. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Skumlesing er ikke alltid så lurt. Jeg har ikke sagt at hun skal betale for aktiviteten. Rykk tilbake til start. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Du skrev at du egentlig ikke ville betale for den, men at du kunne betale for den. Altså du ønsker ikke å betale for den heller. Anonymous poster hash: d22e3...9ad 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 38, mann. 38. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Tror du glemte å komme med noen argumenter. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Gått på en del Tinder-dater nå og det skal litt til for at vi ikke splitter det. Jeg kan selvfølgelig ta den, men jeg er ganske gjerrig og setter fort stemningen for resten av daten. Hvis du ikke har økonomi til å betale for din egen kaffe så er det ikke så farlig om vi ikke treffes igjen liksom. Mann 25 Anonymous poster hash: f7ee9...84d 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 Du skrev at du egentlig ikke ville betale for den, men at du kunne betale for den. Altså du ønsker ikke å betale for den heller.Anonymous poster hash: d22e3...9ad Det er riktig, men noe ganske annet enn det du (har ikke sjekka) skrev. Anonymous poster hash: f4b92...dd0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg