Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spandering på date

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generelt en rimelig dårlig idé å invitere noen hjem for en førstedate.

Stemmer dette. Gjør oss nervøse. Første date må/burde alltid være offentlig.

Dette var skikkelig god dag mann økseskaft. Kan ikke snakke med henne? Overfladisk? Hva i all verden er det du snakker om? ?

Anonymous poster hash: f4b92...dd0

Skjønner at det er ett veldig ukjent fenomen for deg å faktisk prate med kvinner, men det er veldig enkelt og du får som regel svarene du søker når man spør altså! Det å ikke få noe svar er også ett svar i seg selv btw.

Greit om hun "alltid" er klar for sex, lager maten og vasker. Da er det en ok deal.

Så hun skal helst være som en hore? Du gidder ikke gi henne noe hvis hun ikke gir deg noe i retur?

Som jeg sa igjen; hva er vitsen med å få seg dame da? Har du egentlig lyst på en slave? Høres sånn ut...

En aktivitet som koster litt over 200 kr (ingen formue, men dette er en prinsippsak), og det er utenom mat og drikke. Tur eller kaffe forutsetter at man vet at man har nok å snakke om og god kjemi.

Nei, det er kaffen som er den foretrukne førstedate da man kan unnskylde seg når som helst, så fort man vil hvis man syns det er skikkelig kleint og man ikke liker personen. Det er den perfekte førstedate. Den kan vare alt fra 10 min til 9 timer. Nobody knows!

Edit: Har faktisk endt opp med å ta en kaffe med en kar som jeg hang med sammenhengende i 9 timer. Var faktisk ikke romantisk men over ecigg, men utrolig koselig og fortreffelig kaffedate! Er fremdeles venner og møttes flere ganger i ettertid.

Har også møtt folk som det var null kjemi med i virkeligheten så vi bare ghosta hverandre etterpå :p

Kaffe er perfekt.

## Fire poster på rad slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hun skal helst være som en hore? Du gidder ikke gi henne noe hvis hun ikke gir deg noe i retur? 

Som jeg sa igjen; hva er vitsen med å få seg dame da? Har du egentlig lyst på en slave? Høres sånn ut...

Helt på jordet igjen (!). Jeg er verken for at mannen skal spandere eller at dama skal være tilgjengelig for sex 24/7, må stå for matlagingen og vaskingen. Vi lever i 2019.

Lenke til kommentar

Helt på jordet igjen (!). Jeg er verken for at mannen skal spandere eller at dama skal være tilgjengelig for sex 24/7, må stå for matlagingen og vaskingen. Vi lever i 2019.

Har du fortalt det til han som skriver postene dine? For han virker forvirret om dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dine innlegg sier noe annet dude.

Er som å bli furt over at folk påpeker at himmelen er blå. 

Du sier rett ut at hvis du skal bruke penger på henne så skal du ha tjenester tilbake i form av sex/matlaging/vasking, hva kaller du det da? ''Naturlig fordelig av oppgavene'' eller noe annet sexist bullshit som du kan gjemme deg bak?  

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dine innlegg sier noe annet dude.

Er som å bli furt over at folk påpeker at himmelen er blå. 

Du sier rett ut at hvis du skal bruke penger på henne så skal du ha tjenester tilbake i form av sex/matlaging/vasking, hva kaller du det da? ''Naturlig fordelig av oppgavene'' eller noe annet sexist bullshit som du kan gjemme deg bak?

Nope, du må nok bare lese igjennom innleggene på nytt. Det med sex, matlaging og vasking var selvsagt ikke seriøst ment. Gud bedre.

Lenke til kommentar

Nope, du må nok bare lese igjennom innleggene på nytt. Det med sex, matlaging og vasking var selvsagt ikke seriøst ment. Gud bedre.

Folk kan faktisk ikke lese tankene dine. Når du skriver noe online så må du nesten legge ved en /s bak hvis du er sarkastisk for at andre skal skjønne det. Ingen hører tonefall eller noe sånt online heller, hvordan skulle jeg forstå det ut av det blå? Skal jeg ikke ta det du sier seriøst? Jeg kommer ikke til å lære meg telepati dessverre. Would be fucking cool if i did

Lenke til kommentar

En aktivitet som koster litt over 200 kr (ingen formue, men dette er en prinsippsak), og det er utenom mat og drikke. Tur eller kaffe forutsetter at man vet at man har nok å snakke om og god kjemi.

En kaffedate gir deg muligheten til å avslutte tidligere om kjemien ikke er der.

Man inviterer ikke noen på en aktivitet som koster 200kr og så sier man «du må forresten betale selv, jeg betaler ikke av prinsipp». Du må si fra henne på forhånd at hun må betale selv.

Anonymous poster hash: d22e3...9ad

• Liker 2
Lenke til kommentar

En kaffedate gir deg muligheten til å avslutte tidligere om kjemien ikke er der.

Man inviterer ikke noen på en aktivitet som koster 200kr og så sier man «du må forresten betale selv, jeg betaler ikke av prinsipp». Du må si fra henne på forhånd at hun må betale selv.Anonymous poster hash: d22e3...9ad

Skumlesing er ikke alltid så lurt. Jeg har ikke sagt at hun skal betale for aktiviteten. Rykk tilbake til start.

Lenke til kommentar

Gått på en del Tinder-dater nå og det skal litt til for at vi ikke splitter det. Jeg kan selvfølgelig ta den, men jeg er ganske gjerrig og setter fort stemningen for resten av daten. Hvis du ikke har økonomi til å betale for din egen kaffe så er det ikke så farlig om vi ikke treffes igjen liksom.

Mann 25

Anonymous poster hash: f7ee9...84d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...