P-in-P Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Har kjøpt meg nytt grafikkort og lurer på hvordan jeg finner ut tempraturen på det og hvilken som er vanligi et rom med ca 20 grader? Lurer også på om noen vet hvor mye jeg kan overkloke dette før det trengs mere kjøling! Endret 25. desember 2003 av P-in-P Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 humm... vet ikke helt ossn program man bruker for og se tempraturen... men når det gjelder klokkinga så er det bare og klokke i vei helt til at pcen ¨begynner og låse seg eller at du ser artifacts på skjermen jeg har faktisk samme skjermkort så deg men får ikke til og bruke det forde jeg tror jeg har for liten psu.... :/ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 humm... vet ikke helt ossn program man bruker for og se tempraturen... men når det gjelder klokkinga så er det bare og klokke i vei helt til at pcen ¨begynner og låse seg eller at du ser artifacts på skjermen Når du kjøre på kvalitet i Direct 3d eller OpenGL hakker spill da hos deg? Kan hakkingen ha noe med at jeg ikke har rask nok maskine til å kjøre på så go kval? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 sorry... kan ikke svare på det før jeg har fått den nye psuen.... menn... fikk du en sånn hl2 lapp med skjermkortet eller deltaforce ? Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Håper jeg også får med lapp til hl2!!! Ellers blir jeg forbanna! Endret 26. desember 2003 av neon123 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 En får ikke med HL2 på dette kortet. Har hørt at et annet kort gir ut det men... Fikk med Delta Force: Black Hawk Down! Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Okei! Det sår iallefall her!! http://www.gecube.com.tw/ Det varer kun til slutten av desember! ****** heller! De jævlene på multicom får det kortet jeg skal kjøpe inn før 7 januar! Da får jeg det ikke med! Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kjøpte et Sapphire Radeon 9600XT jeg fikk med HL2 kupong, men Sapphire så følger det med helt til HL2 er ute i butikkene, dessuten så er Sapphire en av de raskeste korta ikke sant? tror jeg? gjorde jeg et dårlig kjøp? omg! Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 tror ikke det er noe forskjell på hastigeten om du har et 9600Xt kort fra Asus eller Sapphire. de burde jo kjøres på samme frekvens. Så du gjorde sikkert et bra kjøp! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Takker for alle svar! slutter sikkert å hakke når jeg får oppgradert resten av PCen Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tror du kan bruke nyeste versjon av RivaTuner til å sjekke tempen på XT kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå