Gå til innhold

Tempratur på GeCube 9600XT 128mb?

P-in-P

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg nytt grafikkort og lurer på hvordan jeg finner ut tempraturen på det og hvilken som er vanligi et rom med ca 20 grader? Lurer også på om noen vet hvor mye jeg kan overkloke dette før det trengs mere kjøling!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

humm... vet ikke helt ossn program man bruker for og se tempraturen... men når det gjelder klokkinga så er det bare og klokke i vei helt til at pcen ¨begynner og låse seg eller at du ser artifacts på skjermen :D

jeg har faktisk samme skjermkort så deg :D men får ikke til og bruke det forde jeg tror jeg har for liten psu.... :/

Lenke til kommentar
humm... vet ikke helt ossn program man bruker for og se tempraturen... men når det gjelder klokkinga så er det bare og klokke i vei helt til at pcen ¨begynner og låse seg eller at du ser artifacts på skjermen :D

Når du kjøre på kvalitet i Direct 3d eller OpenGL hakker spill da hos deg? Kan hakkingen ha noe med at jeg ikke har rask nok maskine til å kjøre på så go kval?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et Sapphire Radeon 9600XT jeg fikk med HL2 kupong, men Sapphire så følger det med helt til HL2 er ute i butikkene, dessuten så er Sapphire en av de raskeste korta ikke sant? tror jeg? gjorde jeg et dårlig kjøp? omg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...