edyrli Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Går det greit og bestille engelske spill til GC fra play.com, eller er det noen for for regionsperre på spill? Eirik. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Tror det skal funke fint så lenge spillet er europeisk. (Er ikke helt sikker på GC-spill) Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg tror ikke det vil bli noe problem. Jeg har bestilt flere Xbox spill fra play.com, og selv om det står "Region - PAL: Will play on UK XBOX only" fungerer det helt fint på min norske Xbox. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har selv kjøpt GC-spill fra play.com. Fungerer helt topp! Eneste grunnen jeg kan tenke meg at grunnen til "Will play on UK GC only" er, må være hvis en eller annen duste-amerikaner har forvilla seg inn på sia og vil kjøpe spill. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Eneste grunnen jeg kan tenke meg at grunnen til "Will play on UK GC only" er, må være hvis en eller annen duste-amerikaner har forvilla seg inn på sia og vil kjøpe spill. hehe, så sant så sant... En vis mann sa en gang; problemet med amerika er dumhet, det kan man fikse ved å fjerne alle de sikkerthestingene på alt" Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Flott. Trodde egentlig bare det var det PAL/NTSC saken som var problemet. Takk for svarene. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ja, UK-spill går helt fint. For USA og JAP-spill kan du i veldig mange tilfeller benytte deg av en Freeloader - en nødvendighet dersom du er interessert i å importere titler før de kommer til europa. BTW: "There's no need to impose the death penalty on stupidity. Just take all the warning labels off of everything, and let the problem take care of itself." -- Ryan Klippenstein, rasfwr-j Lenke til kommentar
BzzArt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har selv kjøpt GC-spill fra play.com.Fungerer helt topp! Eneste grunnen jeg kan tenke meg at grunnen til "Will play on UK GC only" er, må være hvis en eller annen duste-amerikaner har forvilla seg inn på sia og vil kjøpe spill. Hehe - GC som selges er den europeiske (i praksis - engelske utgaven av GC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå