Gulliksen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ja kortet ser dere jo i signaturen. Men det som er problemet er at det flimrer en gang i blandt når jeg sitter i windows. Det er jo ikke sånn det skal være ? Jeg installerte først catalyst 3.8 driverene og så 3.10 drivere og det var flimer med begge driverene. Kan skjermkortet være ødelagt ? Og isåfall hvilke rettigheter har jeg ? På forhånd takk !! Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hm.. Tror du bør presisere litt mer.. Hva mener du med at det flimrer en gang i blandt? Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Det kommer streker. Er vansklig å forklare. Men det er ihvertfall ikke som det skal være. Det kan ligne på sånn som kommer når du har tatt avmagnitisering bare i mildere grad da.. Nå flimra det mye her.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg tror skjermen din snart tar kvelden Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Skjermen er jo ikke gammel. Det har ikke vært noen problemer med den før. Senest i går virket den på den gamle maskin min med en 3d prophet 4500 kort. Så tviler litt på det. Lenke til kommentar
Myrull Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Sjekk om vifta på skjermkortet går, og at det ikke er for varmt... Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Vifta går. Og det virker heller ikke varmt rundt kortet. Det står en 8cm vifte rett ovenfor kortet så det skulle da få nok kjøling. Kortet er ikke klokka. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 ingen som vet ? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Prøv andre drivere fra f.eks hercules.De er bedere til å lage drivere enn de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå