Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Vurderer å anskaffe tvilling-sim hos ICE da de tilbyr sms-kopi for innkommende sms. Dette betyr at man vil motta sms på begge telefonene.Når kopien dukker opp på tvilling-telefonen vil da denne vises som en helt vanlig sms, eller vil avsender feks. være ICE eller hovednummer? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Den dukker opp som vanlig sms ? Jeg hadde null problemer med dette hos ICE. Fungerte faktisk bedre enn hos Onecall. Men når du sender en sms fra en telefon, så vises den ikke som sendt på den andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Den dukker opp som vanlig sms Jeg hadde null problemer med dette hos ICE. Fungerte faktisk bedre enn hos Onecall. Men når du sender en sms fra en telefon, så vises den ikke som sendt på den andre. Akkurat hva jeg ville høre - takk for svar Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Funker hos OneCall på 3 sim hos meg, men måtte kontakte de for å fikse problem med mottak hos alle enheter i starten. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Funker hos OneCall på 3 sim hos meg, men måtte kontakte de for å fikse problem med mottak hos alle enheter i starten. Jeg har forsøkt gjentatte ganger, men de har dessverre ikke fått til helt. Veldig bingo hvilke meldinger som kommer til telefon 1 og telefon 2. Og av en eller annen merkelig grunn så er det kun den ene telefonen med hoved simkort som mottar mms. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Høres kjent ut. Måtte til 2. linje support for å løse det hos meg, men etterpå har det virket nesten litt for bra. Nå tør jeg ikke å kontakte kundeservice i tilfelle de knotter til noe igjen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å bruke hovedsim i en router i perioder, men har forstått at man da feks. ikke får mms.Er det andre ting som ikke vil virke som det skal? Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Er det andre ting som ikke vil virke som det skal? Så vidt jeg vet kan Bank ID på mobil kun brukes på hoved-SIM. Husker også at jeg ikke kunne bruke SMS bank (Sbanken) på telefonen som hadde tvilling-SIM. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Stemmer med bankid på kun hovedkort. En grei løsning er å knytte engangskode til simkort nr 2, og bankid til simkort 1 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 BankID skal jeg nok klare meg uten, så da er det bare mms som stopper meg.Får tenke litt på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå