hamrek Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei! Jeg holder på å reservere plasser til TG02 og er inne på http://www.partyticket.net Jeg bare lurte på hvilken av sidene som scenen er på, høyre eller venstre? Hilsen meg! :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 venstre topp.. synes nesten synd på de som sitter på første rekke ved scena =) jeg for min del sitter 13 rekker unna =) Lenke til kommentar
hamrek Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Hei house! Hvorfor synes du synd på de som skal sitte ved scenen? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Kanskje fordi: 1. BRÅK!! 2. masse folk som går forbi osv hele tida 3. lys og slik som kan forstyrre stakkarn da han spiller cs Vi husker jo alle ifjor. Det system 101 greiene (eller ha det nå enn hette) fikk jo hjertet mitt til å komme ut av rytme 30 rader bortenfor scena. Lenke til kommentar
|KHS| Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 omg. og jeg som skal sitte bare 5 rader ifra :sad: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei! Når ein snakker om scene.Snakker ein då om scene eller scenen..? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Satcom101 var råbra. Syns TG har blitt helt håpløst med at det skal være så stille hele tiden. Greit nok at det ikke er kult å sitte på baksiden av 6 C-W 15tommere, men det finnes jo en mellomting... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 http://home.online.no/~oksvoll/temp/TG01-Floorplan.gif Er riktignok TG01, men burde ikke være så stor forskjell :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 grunn til at man ikke bør sitte på rad en er som over.. det "anlegget" de har der er så sinnsykt sterkt.. nesten så man får bennern i buksa ved å kjenne dirringa.. jeg satt på rad 22 forrige år... eller var det rad 42 ? husker ikke jeg.. men PC'n hoppe like fordømt da og... farlig Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå