OHJohansen Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Ingen revolusjon, men et bra produkt.TEST: Fitbit Versa 2 Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Fortsatt ikke like bra som min Pebble ,selv så lenge etter oppkjøp :/ Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Fortsatt ikke like bra som min Pebble ,selv så lenge etter oppkjøp :/ Sjekk https://gadgetbridge.org/ «Trygg» stemmer hverken mtp. sikkerhet, eller at den eter personvernsdata. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Hvorfor har Fitbit så kort batteritid sammenlignet med f.eks Huawei Watch GT? Er det noe den gjør som Watch GT ikke gjør? Lenke til kommentar
uGn Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) Huawei Watch GT kjører ikke wear os som er standarden for klokker, huawei har sitt eget os. Som gjør at du ikke kan installere flere apper enn det klokka kommer med f.eks. Fin klokke, hadde lett kjøpt den om den hadde støtte for spotifty, strava, google fit osv. Endret 16. september 2019 av uGn Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Ingen revolusjon, men et bra produkt. Jeg vil ha en revolusjon, eller i det minste en god evolusjon... Når skjer det? Større skjer, tynnere... Skal bytte ut min Fitbit Charge 2 snart. Vurderer denne eller om jeg skal vente litt til. Har egentlig lyst på en Apple Watch 4, men er usikker hvordan den fungerer mot en Android, samt hvilke Apps som kan brukes med den. Endret 19. september 2019 av DJViking Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Fortsatt ikke like bra som min Pebble ,selv så lenge etter oppkjøp :/ Haddde Pebble Time i 3 år. Nå har jeg Versa 2. Det er egentlig en oppgradert Pebble. Funker kjempebra. Endret 25. september 2019 av MrLuni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå