Morromann Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Det sku' værra graaatis! å høre på musikk vettu. Dumme artister som vil ha betalt for arbeidet sitt. Jepp! Alle vet da vel at artister har kommet til verden for å gi oss gratis musikk når det passer OSS! 1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Kan jo bli litt interessant hvis spotify forlanger oppdatering der og da og man har delt bosted på ungene. I tillegg, kan man i disse gpdr tider forlange maps oppdatering på mindreårige selv om det er godkjent av foreldre i de nye betingelsene som man uansett må godta om man ønsker å bruke produktet videre? Lenke til kommentar
Terje D Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Du kan da umulig ikke vite at så og si all musikk fremdeles selges på CD. 100-150 for en ny en rett i posten. 10% av musikkomsetnngen er fysisk, dvs CD og Vinyl..... Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Hvorfor kan ikke artistene turnere mer? Tjener da mer penger. Lenke til kommentar
Eirik K. Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Tja, ein enkel problemstilling er når du har barna 50%, men dei har registrert adresse hos den andre forelderen. Lenke til kommentar
UY5EU42Z Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Hva med studenter som ikke bor hjemme lengre? De kan selv bestemme om de vil beholde sin hjemstedsadresse (der hvor foreldrene bor) når de studerer. Er det godkjent i familiedelinga til Spotify mon tro? Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) ta frem cd spillern igjen og dritt i denne streaming dritten. EI DIN EGEN MUSIKK. Endret 16. september 2019 av alphadec 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 ta frem cd spillern igjen og dritt i denne streaming dritten. EI DIN EGEN MUSIKK. Nei 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 (endret) ta frem cd spillern igjen og dritt i denne streaming dritten. EI DIN EGEN MUSIKK. Hah. For forbrukarane er musikkstrømming det beste som har skjedd sidan...mp3? I tillegg er dei fleste album tilgjengeleg på CD for dei som heller vil kjøpa det. Ingen som hindrar deg i det. Endret 16. september 2019 av Zeph Lenke til kommentar
An10Bill Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Så hvis et familiemedlem flytter på hybel for å studere så er man plutselig ikke "famile" lenger? Mens 6 studenter som bor på kollektiv sammen og som overhodet ikke er i familie, regnes som familie fordi de har samme adresse? Hva med folk som bor i blokk? Forstår at de ønsker å hindre misbruk av tjenesten, men at "bostedsadresse" skal være synonymt med "familie" er noe søkt i dagens samfunn. Jeg mener at dersom man på annet vis kan dokumentere familierelasjon burde ikke bostedsadresse ha noe å si. Lenke til kommentar
Bra valg Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Man kan slutte å bekymre seg for kjente og kjære artisters inntekt. De tjer bra som rett og rimelig er. Odd Nordstoga hadde resultat før skatt på 2,8 millioner kroner i 2017. Kygo kjøpte Bergens dyreste bolig. Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 ta frem cd spillern igjen og dritt i denne streaming dritten. EI DIN EGEN MUSIKK. Hah. For forbrukarane er musikkstrømming det beste som har skjedd sidan...mp3? I tillegg er dei fleste album tilgjengeleg på CD for dei som heller vil kjøpa det. Ingen som hindrar deg i det. Musikksstrømming eksisterer pga .MP3 og piratvirksomhet. Folk er folk og vil helst ikke betale noe for varene de får, da er dette en mulighet til å hvertfall kunne tjene som fant på musikken sin Lenke til kommentar
FrHa Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Det er nok enda griskere rettighetshavere som ønsker seg vek fra deling av musikk. Kunne du utdypet litt? Hva gjør dem griske? Det sku' værra graaatis! å høre på musikk vettu. Dumme artister som vil ha betalt for arbeidet sitt. ? arbeid eller hobby ? Får de ikke betalt er det jo en hobby - arbeid er det ikke før en får betalt... Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 arbeid eller hobby ? Får de ikke betalt er det jo en hobby - arbeid er det ikke før en får betalt... Hvis jeg ikke betaler til Q-park så vil jeg fremdeles si at dette er jobben til parkeringsvakta... -k 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Er skremmende mange tullinger her som rett og slett ikke skjønner at ting koster penger, og at brudd på regler får konsekvenser. HVA! Må jeg betale for noe? Kan jeg altså ikke bare ta det jeg vil, og når jeg blir tatt, så er det helt greit for meg å begynne å syte?! Håper virkelig at dere barn faktisk er barn, for ellers synes jeg synd på menneskene rundt dere (om dere har noen). Uff... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 arbeid eller hobby ? Får de ikke betalt er det jo en hobby - arbeid er det ikke før en får betalt... Nå er det på tide at du integreres inn i samfunnet igjen, slik at du forstår hvordan ting fungerer. Lenke til kommentar
JO0kk3 Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Vel. Det er da nok av konkurrenter til Spotify etter hvert. Heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå