Stimann Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Armenia er det første landet som fikk kristendommen som offisiell religion. Neste: Tilfeldig video fra Armenia. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 (endret) Den daværende sovjetrepublikken ble den 7.desember 1988 rammet av et massivt jordskjelv. Minst 50 000 omkom og 130 000 ble skadet. Neste: bilde av et hvilket som helst landslag fra Armenia Endret 23. september 2019 av Morromann Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Bare en vennlig repetisjon: - Grunnleggende fakta. - Et bilde av landets hovedstad. - Et bilde av landets flagg. - En video av landets nasjonalsang. - Kjente personer fra landet. - Funfacts om landet som ikke alle vet. - En tilfeldig Youtube-video fra landet. - Bilde av landslaget i en hvilken som helst sport. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2019 Forfatter Del Skrevet 23. september 2019 (endret) Det armenske landslaget i basketball. Neste: Grunnleggende fakta om Aserbajdsjan. Endret 23. september 2019 av Mr supergomp Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 (endret) ASERBADJAN Aserbadjan er en tidligere Sovjetrepublikk i Kaukasus ved det kaspiske hav som ble selvstendig da Sovjetunionen ble oppløst i 1991. Aserbadjan har over 9 millioner innbyggere og styreformen er republikk. Befolkningen snakker hovedsaklig aserbadjansk. 97% av befolkningen er muslimer, de fleste sunni. Hovedstaden heter Baku. Neste: et bilde av Aserbadjans hovedstad. Endret 23. september 2019 av Morromann Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. september 2019 Forfatter Del Skrevet 23. september 2019 Baku. Neste:Aserbajdsjans flagg. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) https://youtu.be/xnLfBunvDnw Neste er: En video av Aserbajdsjans nasjonalsang. Endret 24. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) Neste: kjente personer fra Aserbadjan Endret 24. september 2019 av Morromann Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Eldar Qasimov og Nigar Camal representerte Aserbajdsjan under Eurovision Song Contest i Tyskland i 2011. De vant konkurransen og tok den med hjem til Baku i 2012. Neste: Funfacts om Aserbajdsjan. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Neft Daslar i det kaspiske hav startet som en serie av oljeplatformer forbundet med hverandre først bygget i 1974 og som senere har utviklet seg til en hel by - ute i havet. Neste: en tilfeldig YouTube-video fra Aserbajdsjan Endret 25. september 2019 av Morromann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Neste er: Bilde av Aserbajdsjan landslaget i en hvilken som helst sport. Endret 25. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Wrestling er vistnok Aserbajdjans nasjonalsport, så her er bildet av landslaget i wrestling i 2017. Neste: grunnleggende fakta om Australia Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Australia er et land i Oseania. Det er verdens største land regnet etter flateareal. Det bor 24 millionner mennesker i Australia. Navnet "Australia" kommer fra det latinske ordet Australis som betyr "sydlig". Hovedstaden er Canberra og valutaen i landet kalles Australsk dollar (AUD) Neste: Et bilde av landets hovedstad. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Neste: Australske flagget. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Neste: Australske flagget. Er det bildet der fra Canberra? Canberra er Australias hovedstad og ligger inne i landet. Det bildet der ser ut som en by som ligger ved havet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Er det bildet der fra Canberra? Canberra er Australias hovedstad og ligger inne i landet. Det bildet der ser ut som en by som ligger ved havet.Jeg vet ikke, jeg antokk at det var hovedstaden. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Jeg vet ikke, jeg antokk at det var hovedstaden. Stod det at det var det i linken du fant? Ikke for å være streng, men man bør jo vite hva man poster i en tråd. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Stod det at det var det i linken du fant? Ikke for å være streng, men man bør jo vite hva man poster i en tråd. Jah, det mener jeg at det gjord. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 (endret) Jah, det mener jeg at det gjord. Det var den linken her ikke sant: http://reisetips.nettavisen.no/10-kule-opplevelser-i-australia/ Vel, det bildet er IKKE fra Canberra så da får jeg hjelpe med en link til bilder fra det som er Australias hovedstad: https://www.gettyimages.no/photos/canberra?sort=mostpopular&mediatype=photography&phrase=canberra ....og håper at du kan da redigere innlegget ditt slik at det blir riktig. Og ber pent om at du gjør litt mer research neste gang du poster og vet og ikke antar hva det er du poster. Jeg går videre: Neste: en video av Australias nasjonalsang Endret 26. september 2019 av Morromann 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Neste: Kjente personer fra Australia. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå